  • 11. Data: 2012-01-31 16:13:21
    Temat: Re: Smok analog
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    >Zamiast tego debilnego smoka powinni p[rogram
    > edukacyjny puscic coby wytlumaczyc ludziom o co >biega i za ile.

    Ci kumaci wiedzą o co chodzi. A tym nie kumatym, to i tak prawdę powie tylko
    o.Rydzyk :-)
    -że chcą ich wyłączyć
    -że nie da się oglądać po wprowadzeniu telewizji cyfrowej
    -że DTV to wynalazek samego diabła
    -.......

  • 12. Data: 2012-01-31 16:36:02
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31.01.2012 o 17:13 Ktos <k...@n...net> napisał(a):

    > Ci kumaci wiedz? o co chodzi. A tym nie kumatym, to i tak prawde powie
    > tylko
    > o.Rydzyk :-)

    Pstryk pstryk, ram tam tam, kto ja jestem nie wiem sam

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 13. Data: 2012-01-31 17:06:03
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Jak nie wiesz o co chodzi to zatemperuj ołówek i napisz :)

    nie wiedziałem o co biega bo NIE OGLĄDAM REKLAM
    teraz po przeczytaniu kilku odpowiedzi zakumałem
    pisząc temat powinieneś bardziej go rozwinąć bo takich ludzi jak ja jest na
    pewno więcej

    Arek.

  • 14. Data: 2012-01-31 17:20:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31.01.2012 o 18:06 Arek. <a...@a...2a.pl> napisał(a):

    > nie wiedziałem o co biega bo NIE OGLĄDAM REKLAM
    > teraz po przeczytaniu kilku odpowiedzi zakumałem
    > pisząc temat powinieneś bardziej go rozwinąć bo takich ludzi jak ja jest
    > na pewno więcej

    Poprawiam się i tak będzie jak piszesz.

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 15. Data: 2012-01-31 22:34:32
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Jak dla mnie mistrzostwo świata! :) Uwielbiam to.

    zamiast smoka powinni pokazać babci jak podłączyć set-top-boxa żeby nie
    została bez Klanu czy M jak miłość...

    Czas w końcu na porządną kampanie i powiedzenie ludziom co ich czeka a nie
    na pokazywanie smoka, którego żadna babcia nie rozumie.

    Póki co jedyną sensowną kampanię informacyjną prowadzi dziś Radio Maryja i
    Trwam - gdzie jest wiele programów mówiących kiedy będzie wyłączanie, co
    będzie trzeba zrobić czy jaki dekoder kupić i co jest dostępne w
    multipleksach i gdzie. W TVP, TVN czy Polsacie nie ma dziś żadnych
    konkretnych informacji (poza smokiem) - powinni więc wziąć przykład z ojca
    Rydzyka i zająć się edukowaniem narodu - bo co to za kraj gdzie sensowną
    kampanię informacyjną na temat cyfryzacji zamiast państwa i telewizji
    publicznej robi tylko jeden nadawca, którego w dodatku nie ma w multipleksie
    i który poza tym ma niezbyt wysoką widownię więc słaby zasięg społeczny...?

  • 16. Data: 2012-01-31 23:59:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31.01.2012 o 23:34 sensei <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czas w końcu na porządną kampanie i powiedzenie ludziom co ich czeka a
    > nie na pokazywanie smoka, którego żadna babcia nie rozumie.

    W pełni się zgadzam. Wszystko to trąci żartem, a to poważna sprawa.

    Codam, iz pojawiają się juz ud jakiegos czasu "plakaty" i "ogłoszenia" w
    kamienicach i blokach o rewolucyjnych okazjach. Ech..

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 17. Data: 2012-02-01 06:55:33
    Od: Darien <a...@a...coom>

    On Tue, 31 Jan 2012 23:34:32 +0100, sensei wrote:

> [...]
    > telewizji publicznej robi tylko jeden nadawca, którego w dodatku nie ma
    > w multipleksie i który poza tym ma niezbyt wysoką widownię więc słaby

    Nie żebym był akurat za tym co robi TV TRwam ...ale kampania ze smokiem
    jest nie wiem do kogo skierowana... 90% społeczenstwa nie wie co to STB
    czy to eMpeg cztery w telewizorze ...

    Ciekawe ile kasy wywalili na zrobienie tego cuda ...

    Powinni zrobic 10 minutowy filmik instruktazowy dla mniej obeznanych w
    temacie.... pokazac ze trzeba pojsc do sklepu i kupic czarna skrzynke,
    odpowiednio ja podłączyć itp ...

    pozdr
    ATHGK

  • 18. Data: 2012-02-01 07:02:48
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01.02.2012 o 07:55 Darien <a...@a...coom> napisał(a):

    > Nie żebym był akurat za tym co robi TV TRwam ...ale kampania ze smokiem
    > jest nie wiem do kogo skierowana... 90% społeczenstwa nie wie co to STB
    > czy to eMpeg cztery w telewizorze ...

    Tylko zapytam. Skąd masz te dane statystyczne?

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 19. Data: 2012-02-01 12:46:47
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Piotr M <x...@x...xx> napisał(a)

    > Tylko zapytam. Skąd masz te dane statystyczne?

    A ja jeszcze dołączę z pytaniem, kto ten 10-minutowy film puści i ile za
    to będzie chciał, oraz ważniejsze, kto to obejrzy?

    --
    Tomek

  • 20. Data: 2012-02-07 12:36:57
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Piotr M wrote:
    > Jak dla mnie mistrzostwo świata! :) Uwielbiam to.

    Fajna ale popieram juz istniajace w watku zdanie: 90% ludzi nie wie co to STB,
    MPEG4 (sam dokladnie nie wiem jak dziala MPEG4 i 99,9% ludzi w PL nie wie od
    podszewki jak to dziala ale nie o to chodzi). Trzeba im to obrazkowo przekazac
    :)

    Z tym ze widzialem juz na TVP2 taka kampanie gdzie babcia pokazuje krok po
    kroku co gdzie podlaczyc i o co w tym wszystkim chodzi. Powinnni to puszczac
    zamiast telezakpow (jawne okradanie i wciskanie ciemnoty prostym ludziom i to
    za spora kase).

    Tak czy siak akwizytorzy z STB za 500zl juz grasuja po domach sam jednych
    wyj... sprzed chalupy (duze miasto).