    From: Darien <a...@a...coom>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Smok analog
    Date: Wed, 1 Feb 2012 06:55:33 +0000 (UTC)

    On Tue, 31 Jan 2012 23:34:32 +0100, sensei wrote:

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > news:op.v8xy9tuk13q3bq@piotr-komputer.home... Jak dla mnie mistrzostwo
    > świata! :) Uwielbiam to.
    >
    > zamiast smoka powinni pokazać babci jak podłączyć set-top-boxa żeby nie
    > została bez Klanu czy M jak miłość...
    >
    > Czas w końcu na porządną kampanie i powiedzenie ludziom co ich czeka a
    > nie na pokazywanie smoka, którego żadna babcia nie rozumie.
    >
    > Póki co jedyną sensowną kampanię informacyjną prowadzi dziś Radio Maryja
    > i Trwam - gdzie jest wiele programów mówiących kiedy będzie wyłączanie,
> [...]

    Nie żebym był akurat za tym co robi TV TRwam ...ale kampania ze smokiem
    jest nie wiem do kogo skierowana... 90% społeczenstwa nie wie co to STB
    czy to eMpeg cztery w telewizorze ...

    Ciekawe ile kasy wywalili na zrobienie tego cuda ...

    Powinni zrobic 10 minutowy filmik instruktazowy dla mniej obeznanych w
    temacie.... pokazac ze trzeba pojsc do sklepu i kupic czarna skrzynke,
    odpowiednio ja podłączyć itp ...

    pozdr
    ATHGK