  • 31. Data: 2018-04-19 20:12:00
    Temat: Re: Śmigus-dyngus
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-04-2018 o 19:50, Marek pisze:

    > W każdym przypadku umożenia śledztwa, w każdym przypadku, gdzie ślad
    > ginie na węźle wyjściowym tora w Pernambuco.  Za dużo tych przypadków by
    > twierdzić z przekonaniem o calkowitym braku anonimowości w sieci.

    Nie odwracaj kota ogonem - nie ma czegoś takiego jak całkowity brak
    anonimowości.
    To Ty napisałeś o anonimowości, która może byc tylko całkowita, lub nie
    ma o niej mowy.

    Więc wystarczy jeden przypadek żeby jej zaprzeczyć.
    Chyba nie przypuszczasz, że taki nie może się zdarzyć?

    Nawet najlepszy program ma swojego autora, który mógł z nim zrobić
    wszystko co chciał, a o czym Ty nie masz zielonego pojęcia, żeby tak się
    upierać.

  • 32. Data: 2018-04-19 20:36:28
    Od: "Karolek" <k...@e...pl>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oj chłopie chłopie, napisano Ci o Torze to co Ty nam tu pieprzysz o
    > administratorach routerów. Ten Tor to jest taki router, każdy se może
    > postawić i administrować ...

    I co, nikt nie wykryje gdzie ten router stoi i kto nim administruje ?
    To jest tylko kwestia ilości pieniedzy przeznaczonych
    i determinacji szukających. Znajdą na pewno.
    Jeżeli nie bedzie mozna rozszyfrować danych przesyłanych
    to taki router zlikwidują fizycznie. Jeżeli nie likwidują to znaczy że
    te dane odczytują i wysyłają własne.

  • 33. Data: 2018-04-19 20:37:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 19:23 kk <k...@o...pl> pisze:

    > Oj chłopie chłopie, napisano Ci o Torze to co Ty nam tu pieprzysz o
    > administratorach routerów. Ten Tor to jest taki router, każdy se może
    > postawić i administrować ...

    Weź sobie chociaż przeczytać co serwuje wiki o torze. Domyśl się czego nie
    podano, zastanów się przez co idzie ruch między węzłami i co można z nim
    zrobić. Dalej podtrzymuję to co napisałem :-)

    TG

  • 34. Data: 2018-04-19 21:30:07
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Weź sobie chociaż przeczytać co serwuje wiki o torze. Domyśl się czego
    > nie podano, zastanów się przez co idzie ruch między węzłami i co można z
    > nim zrobić. Dalej podtrzymuję to co napisałem :-)

    Śledzi nie podano to nie pojesz

  • 35. Data: 2018-04-19 21:32:09
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-19 o 20:36, Karolek pisze:>>>> Oj chłopie chłopie,

    Tak, piszą lisy do kochanek

  • 36. Data: 2018-04-19 21:40:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 21:30 kk <k...@o...pl> pisze:

    > Śledzi nie podano to nie pojesz

    Tak myślałem, gawędziarz amator.

    TG

  • 37. Data: 2018-04-19 21:44:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > I co, nikt nie wykryje gdzie ten router stoi i kto nim administruje ?

    I co z tego że wykryje gdzie stoi i kto administruje?

    > To jest tylko kwestia ilości pieniedzy przeznaczonych
    > i determinacji szukających. Znajdą na pewno.

    To że znajdą to wszyscy wiemy. To że w czasie przechowywania logów
    nie uzyskają nakazu lokalnych władz do wglądu w logi wiedzą już nie wszyscy.

    > Jeżeli nie bedzie mozna rozszyfrować danych przesyłanych
    > to taki router zlikwidują fizycznie. Jeżeli nie likwidują to znaczy że
    > te dane odczytują i wysyłają własne.

    Kiedy tam dane z założenia są szyfrowane.
    Ale się pochwal i podaj jakiś sukces naszych służb w uzyskaniu wglądu
    logów na serwerach w Nowym Yorku. :-)