  • 21. Data: 2018-04-19 06:58:59
    Temat: Re: Śmigus-dyngus
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 10 Apr 2018 19:41:18 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > Nie ma anonimowości w sieci.

    Nie powtarzaj mitów.
    Oczywiście, że jest. Trzeba tylko umieć ją zastosować.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2018-04-19 07:16:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.04.2018 o 06:58, Marek pisze:

    > Nie powtarzaj mitów.
    > Oczywiście, że jest.

    Nie powtarzaj mitów.
    Nie ma.

    --
    Czarek

  • 23. Data: 2018-04-19 16:20:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Apr 2018 07:16:29 +0200, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:
    > Nie powtarzaj mitów.
    > Nie ma.

    Króluv złoty, ton idź pomóż prokuraturze w identyfikacji, ktora
    umarza śledztwo bo sprawca umiał zadbać o swoje bezpieczeństwo i
    umiejętnie korzystał z tora. Anonimowość w sieci jest dla dla tych
    co umieją zadbać o swoje bezpieczeństwo, to są fakty a nie mity.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2018-04-19 16:53:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-04-2018 o 16:20, Marek pisze:

    > Króluv złoty, ton idź pomóż prokuraturze w identyfikacji, ktora umarza
    > śledztwo bo sprawca  umiał zadbać o swoje bezpieczeństwo i umiejętnie
    > korzystał  z tora.

    Ale to tylko świadczy o tym, że byłe lepszym specem niż ten od Ziobry.
    I NIE ZNACZY że nie znajdzie się na całym świecie lepszy od niego, który
    da radę go wyśledzić.
    A tylko w takim przypadku miałbyś rację.

  • 25. Data: 2018-04-19 17:39:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-04-19 o 06:58, Marek pisze:

    > Nie powtarzaj mitów.
    Niczego nie powtarzam, mam swoją wiedzę.

    > Oczywiście, że jest. Trzeba tylko umieć ją zastosować.
    Naiwny, to że nasza prokuratora coś nie potrafi to wcale nie oznacza że
    jesteś anonimowy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 26. Data: 2018-04-19 18:15:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 16:20 Marek <f...@f...com> pisze:

> [...]
    > korzystał z tora. Anonimowość w sieci jest dla dla tych co umieją
    > zadbać o swoje bezpieczeństwo, to są fakty a nie mity.

    Każdy router, serwer, switch w Internecie ma swojego admina, który może
    (umie) więcej niż byle prokurator ze stadem biegłych. Kwestia odpowiednich
    środków i sposobów dotarcia do takich ludzi. Jak Ci się wydaje, że można
    być całkowicie anonimowym w sieci to tylko Ci się wydaje.

    TG

  • 27. Data: 2018-04-19 19:18:33
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-19 o 16:53, Cavallino pisze:

    > Ale to tylko świadczy o tym, że byłe lepszym specem niż ten od Ziobry.
    > I NIE ZNACZY że nie znajdzie się na całym świecie lepszy od niego, który
    > da radę go wyśledzić. > A tylko w takim przypadku miałbyś rację.

    Pierdoły. Coś albo da się wyśledzić albo nie da. Jak ktoś o to zadba to
    się nie da. Tylko jak ktoś nie zadba to można konkurować ale w sumie nie
    wiadomo co z czym, nakłada się brak wiedzy z lenistwem.

  • 28. Data: 2018-04-19 19:23:05
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > odpowiednich środków i sposobów dotarcia do takich ludzi. Jak Ci się
    > wydaje, że można być całkowicie anonimowym w sieci to tylko Ci się wydaje.

    Oj chłopie chłopie, napisano Ci o Torze to co Ty nam tu pieprzysz o
    administratorach routerów. Ten Tor to jest taki router, każdy se może
    postawić i administrować ...

  • 29. Data: 2018-04-19 19:50:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Apr 2018 16:53:49 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > A tylko w takim przypadku miałbyś rację.

    W każdym przypadku umożenia śledztwa, w każdym przypadku, gdzie ślad
    ginie na węźle wyjściowym tora w Pernambuco. Za dużo tych przypadków
    by twierdzić z przekonaniem o calkowitym braku anonimowości w sieci.

    --
    Marek

  • 30. Data: 2018-04-19 19:54:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Apr 2018 18:15:58 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:
    > środków i sposobów dotarcia do takich ludzi.

    Nie wiem czemu odmawiasz środków temu kto chce być na prawdę
    anonimowy. Środki przeciwko środkom, serio chcesz się licytować?

    >Jak Ci sie
    > wydaje, że można
    > być całkowicie anonimowym w sieci to tylko Ci się wydaje.

    :-)

    --
    Marek