  • 11. Data: 2018-04-10 20:19:38
    Temat: Re: Śmigus-dyngus
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jak nie jak tak? a Ty myślisz że jak namierza prorok autorów filmów?
    > tylko musi się mu chcieć.

    > Nie ma anonimowości w sieci.

    ukradli mi kamerę z kartą pamięci na której były te filmy. dwa dni
    później były na YT. co Ty na to ? Wysłane z nierejestrowanej karty sim

    ToMasz

  • 12. Data: 2018-04-11 02:19:44
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-10 o 19:41, Janusz pisze:

    > Jak nie jak tak? a Ty myślisz że jak namierza prorok autorów filmów?
    > tylko musi się mu chcieć.

    > Nie ma anonimowości w sieci.

    W sieci nieanonimowe są tylko komputery

  • 13. Data: 2018-04-11 09:40:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Apr 2018 20:19:38 +0200, w <paiv7q$4gt$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > ukradli mi kamerę z kartą pamięci na której były te filmy. dwa dni
    > później były na YT. co Ty na to ? Wysłane z nierejestrowanej karty sim

    1% przypadków

  • 14. Data: 2018-04-11 09:41:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Apr 2018 06:11:13 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao
    >
    > bezapelacyjne zwyciestwo w tym odcinku :-)

    0:50 to to słynne rondo w Poznaniu? :)

  • 15. Data: 2018-04-11 09:52:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    p...@g...com napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

    Nie mogę tych filmów oglądać -- do połowy miałem wrażenie, że filmujący chcą
    mnie przekonać o obniżaniu swojego IQ przez montaż kamery :)

  • 16. Data: 2018-04-11 10:25:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

    >0:50 to to słynne rondo w Poznaniu? :)

    Nie ma znaku ronda. A po prawej sie jakas miejscowosc zaczyna.

    Ale kto wie - moze i podobny pomysl :-)

    GSP ... nie jest to Sopot ?

    J.

  • 17. Data: 2018-04-11 11:47:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

    >Nie mogę tych filmów oglądać -- do połowy miałem wrażenie, że
    >filmujący chcą
    >mnie przekonać o obniżaniu swojego IQ przez montaż kamery :)

    Nie rozumiem - widac, wiec chyba dobrze zamontowana ?

    Za to pare razy mnie zoom zdziwil - montaz dla YT, czy sa juz kamery z
    automatycznym ?

    J.

  • 18. Data: 2018-04-11 13:09:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Apr 2018 11:47:18 +0200, w <5acdd9a6$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

    > Nie rozumiem - widac, wiec chyba dobrze zamontowana ?

    Chodzi o ich jazdę.

  • 19. Data: 2018-04-11 14:04:21
    Od: p...@g...com

    --Chodzi o ich jazdę.

    zgadza sie, ba jest pare nagran z ktorych wynika wina nagrywajacego np ktos wymusil a
    nagrywacz przyspiesza i doprowadza do kolizji, pare odcinkow temu bylo cos takiego na
    nowym rondzie w Szczecinie przy odrobinie dobrej woli mozna bylo uniknac kolizji

  • 20. Data: 2018-04-11 17:43:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-04-2018 o 09:41, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 9 Apr 2018 06:11:13 -0700 (PDT), w
    om>,

    > 0:50 to to słynne rondo w Poznaniu? :)

    Nie, na tablicy stoi jak byk że w Sopocie.