  • Data: 2014-02-15 11:36:58
    Temat: Re: Śmiertelny wypadek podczas policyjnego pościgu w Łodzi
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-15 08:53, Trybun pisze:

    > Kowboje znowu w akcji.. Tak się zastanawiam, ilu ludzi jeszcze musi
    > zginąć zanim do tępych łbów przyjdzie rozsądek, kiedy przestana zabijać
    > ludzi których jedyna winą jest to że się z takiego czy innego powody nie
    > zatrzymali do kontroli, albo ryzykować życiem osób postronnych.
    > Myślę że stanowczo za dużo oglądania amerykańskich filmów akcji przez
    > ustawodawców.. Tylko ci imbecyle nie zwracają uwago na to że jankeski
    > policjant jak już kogoś goni na złamanie karku to musi mieć ważny powód..
    Jankeski pościg wygląda zgoła inaczej. Przynajmniej w realu. Na filmach
    faktycznie jest ostro ale bez tego wiele filmów nie miałaby akcji w ogóle.
    Z tego co czasem pokazują w mediach jankeskie pościgi potrafią się
    ciągnąć kilometrami i raczej nie jeden na jednego.
    W linku przykład jak pościg prowadzony z głową w oczekiwaniu na wparcie
    prowadzi do zatrzymania bez kozaczenia jak w Łodzi.

    http://www.youtube.com/watch?v=fw1zEKtzrW8
    --
    Qlfon, Lublin