  • Data: 2010-12-07 09:32:49
    Temat: Re: Śmierdzący, palony olej
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-03 01:31, Michał pisze:

    > JA raz odparowywałem śrubokręt z kolektorów ;) (Mechanik zostawił)
    > koło 4h gazowania - tz. zostawiłem auto z podpartym gazem na 4h :)
    > chłodnicą pryz ścianie i 3rpm. ale to lato było.

    Sadze, ze masz jakies, nie do konca doprecyzowane problemy emocjonalne.
    Tylu idiotyzmow, jak ty nie wydusili z siebie najwieksi grupowi trole,
    nawet ci "z doskoku".
    Gdzies tam pisales, ze studiujesz. Skup sie moze na nauce i nie
    przelewaj wiecej swoich konfabulacji na lamy grup dyskusyjnych.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl