  • 21. Data: 2012-04-18 12:12:24
    Temat: Re: Śmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej Trójki
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości
    news:jmm2hp$3u6$2@inews.gazeta.pl...

    > we Wrocławiu tak zasilano co poniektóre automaty do sprzedaży biletów
    > komunikacji miejskiej. Szybko się z tego wycofano :-)

    Dlaczego? Psuło się, akumulatory szybko padały, kłopoty z rozliczeniem
    zużycia prądu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2012-04-19 01:27:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 18 Apr 2012 08:08:03 +0000 (UTC), Adam Wysocki wrote:

    > A po co w ogóle kamera? Gdzieś w sygnalizacji jest miejsce, w którym płynie
    > prąd do poszczególnych żarówek. Wpiąć się tam, monitorować kiedy prąd jest,
    > a kiedy nie ma, i po problemie.

    To niekoniecznie da poprawny wynik.

    Taki przykład pierwszy z brzegu to zachowanie się lapmy samochodu jak się
    masa urwie - pełna dyskoteka, pomimo że przekaźniki załączają się poprawnie
    i napęcia na biegunach wejściowych lampy są ok, to lampa wyświetla co tam
    się jej podoba.

    Oczywiście można system zrobić tak żeby był przygotowany i na takie
    okoliczności, ale mimo wszystko kamera wydaje się pewniejsza.

    Do tego jest zawsze szansa że dołożenie nowego urządzenia zmieni działanie
    sygnalizatora (zwłaszcza że już coś z nim mogło być nie tak).
    Kamera raczej wpływu na obiekt badany mieć nie będzie.

  • 23. Data: 2012-04-19 03:25:58
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-16 22:18, Ukaniu pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro jedna kamera monitoringu widzi to skrzyżowanie to mogli by
    > doszwejsować drugą aby mieć weryfikację świateł z kierunków kolizyjnych.
    > A tak to powstają tylko teorie o wariującym sterowniku - jest to
    > prawdopodobne tylko jeszcze potrzeba udowodnić

    Szukając tylko w internecie

    05.02.2010
    http://www.osptrzemeszno.pl/news.php?news=63

    08.02.2010
    http://www.gniezno.policja.gov.pl/index.php?option=c
    om_content&task=view&id=835

    i mój oraz p. Wioletty

    01.04.2012
    http://www.osptrzemeszno.pl/news.php?news=567

    05.04.2012
    http://www.osptrzemeszno.pl/news.php?news=573

    Trochę za dużo zbiegów okoliczności. Do zweryfikowania jeszcze
    11.10.2011 i 28.10.2011. Na pewno w Trzemesznie, nie mogę póki co jednak
    potwierdzić/zaprzeczyć, że na tym skrzyżowaniu (ale to kwestia czasu).
    Zakładając, że nie do wszystkich wzywana była policja/straż pożarna
    lista potwierdzonych może się zrobić bardzo interesująca.