eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej TrójkiRe: Śmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej Trójki
  • Data: 2012-04-19 03:25:58
    Temat: Re: Śmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej Trójki
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-16 22:18, Ukaniu pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro jedna kamera monitoringu widzi to skrzyżowanie to mogli by
    > doszwejsować drugą aby mieć weryfikację świateł z kierunków kolizyjnych.
    > A tak to powstają tylko teorie o wariującym sterowniku - jest to
    > prawdopodobne tylko jeszcze potrzeba udowodnić

    Szukając tylko w internecie

    05.02.2010
    http://www.osptrzemeszno.pl/news.php?news=63

    08.02.2010
    http://www.gniezno.policja.gov.pl/index.php?option=c
    om_content&task=view&id=835

    i mój oraz p. Wioletty

    01.04.2012
    http://www.osptrzemeszno.pl/news.php?news=567

    05.04.2012
    http://www.osptrzemeszno.pl/news.php?news=573

    Trochę za dużo zbiegów okoliczności. Do zweryfikowania jeszcze
    11.10.2011 i 28.10.2011. Na pewno w Trzemesznie, nie mogę póki co jednak
    potwierdzić/zaprzeczyć, że na tym skrzyżowaniu (ale to kwestia czasu).
    Zakładając, że nie do wszystkich wzywana była policja/straż pożarna
    lista potwierdzonych może się zrobić bardzo interesująca.