eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej Trójki › Re: Śmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej Trójki
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Śmierć też może mieć zielone - reportaż na antenie radiowej
    Trójki
    Date: Tue, 17 Apr 2012 23:55:02 +0200

    news:1r7hfly0vm6bm.1qgxjd45jt4lx$.dlg@40tude.net...

    > A wolno dokladac antenki kierunkowe do wifi ?

    Niektóre urządzenia są z takimi antenami montowane fabrycznie.

    http://www.dipol.com.pl/oferta-wlan-lan-punkty-doste
    powe-profesjonalne-zewnetrzne,4526.htm

    > Jak juz mamy wydac kupe pieniedzy ... to moze lepiej od razu MCM ;-)

    Z armaty do muchy?

    > ale to musisz w warunkach przegtargu dorzucic uslugi odczytu, wraz z
    > czasem
    > reakcji, albo szkolenie dla strasznikow, i koszta rosna.

    > Niby mozna akumulator i wymieniac co pewien czas, ale wtedy tez koszta
    > rosna :-)

    Kiedyś rozważałem zrobienie podobnego zasilania i wyszło mi, że w porze
    zimowej, gdy latarnie długo się świecą, możliwe jest zasilanie kamery z
    akumulatorów w krótki dzień i ładowanie ich w długą noc z fazy zasilającej
    latarnie. Nie wiem jak w praktyce sprawdzi się takie rozwiązanie.

    > I sie specjalnie nie dziwie. Stawiac monitoring, zeby nagrywac swiatla,
    > ktore sasiednia komorka czy inny urzad ustawial ?

    Ja się kiedyś dziwiłem. Myślałem, że urzędnik państwowy czy samorządowy jest
    po to, żeby dbał, w każdym zakresie, o interes społeczny.
    Ale pomału idealizm już mi przechodzi. :)

    > Poszkodowany niech poswieci jedna noc i nagra :-)

    Jak ulał pasuje tu cytat z piosenki kabaretu OTTO: "Obywatelu, zrób sobie
    dobrze sam ...."

    --
    Pozdrawiam,

    yabba