  • 41. Data: 2013-10-01 10:47:30
    Temat: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <r...@o...pl.us> napisał w
    wiadomości news:l2dv23$ehe$1@mx1.internetia.pl...

    > http://www.liveleak.com/view?i=3cd_1380579664
    >
    > wystarczy poszukac...

    Piękny materiał. Widać jak na dłoni, jak ta grupa kulturalnie i spokojnie
    jadących motocyklistów wspaniale zachowywała się na drodze.
    Jazda chodnikiem, pod prąd, na czerwonym świetle, jezdnią wyłączoną z ruchu,
    wheelie, szarże między samochodami i parę innych wyczynów na pewno nie miała
    wpływu na sytuację z RR. Teraz nie mam wątpliwości, że to agresywny koleś
    jadący z żoną i dzieckiem zaatakował tę spokojną grupkę motocyklistów...

    Wiwo

  • 42. Data: 2013-10-01 10:54:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 10:56:42 +0200, yabba

    > Jak nie znasz przyczyn, to dlaczego oceniasz sytuację?

    Nie atakuj tego biedaka tak bezpardonowo,
    bo się chłopaki z PRM bulwersują.

    --
    Pozdor Myjk

  • 43. Data: 2013-10-01 10:56:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tomek" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:l2bgqb$6an$1@mx1.internetia.pl...
    > smierc motocyklisty Range Rover
    > 0:50 i 5min
    > http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846
    >
    > nie sa jasne przyczyny, ani tez nie ma finiszu akcji po rozbiciu szyby
    > nie mniej jednak gdzies ta obrona konieczna została nadwyrężona,
    > atak takim czolgiem na motocykliste powinien zakonczyc sie paką na 25latek

    Jak nie znasz przyczyn, to dlaczego oceniasz sytuację?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 44. Data: 2013-10-01 11:01:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 11:06:15 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > Czyli nie zachował bezpiecznego odstępu?
    > No ale może w NY nie ma takiego obowiązku.

    Rozumiem, że zgrywanie idioty masz w naturze?

    --
    Pozdor Myjk

  • 45. Data: 2013-10-01 11:04:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 01 Oct 2013 10:30:06 +0200, SW3

    > Staranował motocyklistów ale ponieważ nikogo nie
    > udało mu się zabić to sprawy nie ma?

    Ależ jest. Tylko całość zmienia postać rzeczy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 46. Data: 2013-10-01 11:06:15
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

> [...]
    Czyli nie zachował bezpiecznego odstępu?
    No ale może w NY nie ma takiego obowiązku.

    Skoro nie potrafi ogarnąć hamulca to dostał dobrą nauczkę a mógł rozjechać
    czyjąś matkę na pasach.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 47. Data: 2013-10-01 11:22:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 11:24:33 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > Nie

    Analizowałeś gdzie się tego nabawiłeś? ;P

    > Na podstawie gównianego filmiku ferujesz wyroki.

    Coś ci się pozajączkowało.
    Jedynym który feruje wyroki, jest autor tego wątku.

    --
    Pozdor Myjk

  • 48. Data: 2013-10-01 11:24:33
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > Tue, 1 Oct 2013 11:06:15 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > Rozumiem, że zgrywanie idioty masz w naturze?
    Nie a ty?
    Bo jak pokazujesz tutaj to albo masz szklaną kulę albo minąłeś się z
    powołaniem.

  • 49. Data: 2013-10-01 11:40:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Tue, 1 Oct 2013 10:56:42 +0200, yabba

    > Nie atakuj tego biedaka tak bezpardonowo,
    > bo się chłopaki z PRM bulwersują.

    Przepraszam. Już nie będę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 50. Data: 2013-10-01 12:20:34
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > Tue, 1 Oct 2013 11:24:33 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > Analizowałeś gdzie się tego nabawiłeś? ;P
    Ale dostosowuję się do PMSu
    W wątkach o motocyklach, straszny macie z tym problem

    > Coś ci się pozajączkowało.
    > Jedynym który feruje wyroki, jest autor tego wątku.
    Acha a cała twoja dyskusja jest przesycona obiektywizmem.
    Ale pewnie to ta szklana kula.

    BTW
    Jak trzeba mieć zryty łeb widząc ponad setkę motocykli i nie zrobić tego o
    co mówił motocyklista jadący obok rovera. Nawet jakby kazał mu spierdalać na
    prawy pas to najlepszym wyjściem byłoby zjechanie z drogi a nie struganie
    bohatera w aucie.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99