  • Data: 2013-10-02 23:10:59
    Temat: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Oct 2013 10:23:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wróżysz czy może podasz jakieś źródło?

    Byłem przekonany że wkleiłem.
    Teraz nie mogę go znaleźć, ale znalazłem inny, z grubsza to samo:
    http://www.nydailynews.com/new-york/biker-arrested-a
    ttack-suv-driver-upper-manhattan-set-free-officials-
    article-1.1473800

    Z updatów, to aresztowano kolejnego motocyklistę, który był jednym z tych
    którzy wyciągnęli kierowcę z auta i pocięli mu twarz.
    Nadal policja poszukuje kilku kolejnych

    Tak jeszcze co do grupy biednych motocyklistów, to pisali (w tym
    poprzednim) że policja aresztowała przy okazji imprezy 12 motocyklistów, z
    zarzutami niezwiązanymi z akcją z Range Roverem i zatrzymano kilkadziesiąt
    motocykli, z czego ileś tam kradzionych.

    Ogólnie to rozumiem że fani motocykli, gotowi są odciąć sobie rękę za
    "kolegów" motocyklistów, ale tu naprawdę wygląda na to że była to jakaś
    banda przestępców, którzy napadli na człowieka który sobie jechał z
    rodziną.
    Może gdyby nie przejechał jednego z nich, to poprzestaliby na pocięciu mu
    opon i poobijaniu fury, no ale gość się przestraszył i zaczął uciekać, no
    to jeszcze wywlekli go z auta i pocięli mu twarz, po czym uciekli.