  • Data: 2013-09-30 14:48:02
    Temat: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 30 Sep 2013 14:26:02 +0200, Tomek

    > zaloze sie o maly palec u nogi ze samochodziasz cos przeskrobal wczesniej

    Ja z kolei założę się o mały palec, że żaden, nawet największy cwaniak
    samochodowy (może wykluczając grupowego Krzysia45 -- ten to se nie da w
    kaszę dmuchać niezależnie od zastanych warunków), nie będzie zaczynać
    widząc za spobą setkę motocyklistów. Jak dla mnie, to się motocyklista
    nauczyciel znalazł i chciał kierowcę przesunąć na prawy pas.

    --
    Pozdor Myjk