  • Data: 2009-03-28 11:33:17
    Temat: Re: Śmierć RSS a korzyść Web Slices od IE8
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-03-2009 o 14:23:52 Żaba <z...@n...tlen.pl> napisał(a):

    > Portale nie będą go blokować a wręcz będą go SPECJALNIE tworzyć aby zwiększyć
    funkcjonalność
    > własnej witryny. Dziś sprawdziłem i już zauważyłem że parę portali ma stworzone
    kanały Web Slices:
    > - Gazeta.pl - mocno rozbudowany system wielu kanałów tematycznych
    > - Proline.pl - jeden ale podzielony na działy kanał tematyczny
    > - Onet.pl - podobnie jak gazeta, ale coś nie zawsze u mnie działa.

    Aha, i oczywiście te portale zupełnie z własnej woli, a nie z woli
    marketingowców firmy z Redmont wstawiły webslices? ;-)

    "Internet Explorer 8 został opracowany specjalnie dla użytkowników
    największego polskiego portalu. Onet.pl i Microsoft zadbały o to,
    aby korzystanie z przeglądarki było szybsze, prostsze i bardziej
    efektywne."
    -- http://ie8.onet.pl/

    To pewnie też przypadek, co? ;->

    --