    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
    Date: Thu, 3 Oct 2024 16:28:04 +0200
    <vd6o9n$u47v$1@news.icm.edu.pl> <vddged$7hl$2@news.chmurka.net>
    <oaaguhpklsbj$.1j1pg5zfoqfe4.dlg@40tude.net>
    <vdee1o$r8h$1@news.chmurka.net> <vdegtq$1aa6i$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <vdetf6$1atr9$1@news.icm.edu.pl>
    <13los2rxuj0im$.i6spf95esz3z$.dlg@40tude.net>
    <vdevob$1b1dj$1@news.icm.edu.pl>
    <2fl8j5y0ba8x$.1ovvmqk8eemk7.dlg@40tude.net>
    <vdgjka$1dgq8$1@news.icm.edu.pl>
    <15ft8dqcugjrm$.104lvvkn5tu85.dlg@40tude.net>
    <vdhd46$1eoj1$1@news.icm.edu.pl>
    <1erum2ucpes6r$.1qadj5tshysjw$.dlg@40tude.net>

    W dniu 03.10.2024 o 15:25, J.F pisze:
    [...]
    > Bo myślę o igle jak w strzykawce.
    > Ale pomyślałem też o innej ... może za mało pomyślałem - taka
    > półkolista w przekroju mogła by chyba wprowadzic cycka w ciało.

    A trzeba było pomyśleć jak o igle do szycia w sensie, że się ją wbija a
    reszta konstrukcji jako "elektrody".

    Pytałem wcześniej czy znasz zasadę działania paska do glukometru.
    Ja bym chociaż poczytał nim zacznę dyskutować "bez wiedzy" żeby nie
    wyjść na ignoranta chociaż...i kogoś, kto się broni przed edukacją.

    > Nikt nie mówi, ze kłujemy palec :-)
    > Ale ten "prosty skan mnie zastawia" :-)

    Nocusz, tutaj wiedzy nie trzeba, wystarczy, żebyś miał cukrzycę i kłuł
    się kilka razy dziennie w paluchy, zamiast jeden raz na 2 tygodnie, może
    wtedy zrozumiesz, że lepiej dostać w pysk raz na dwa tygodnie niż kilka
    razy dziennie :D...albo jakbyś miał "wieczną sraczkę" i ktoś Ci
    zaproponuje stoperan, pisząc że teraz już tak dupa nie boli :D

    > No cóż 14 dni .. długo to, czy krótko ? Ale prawdziwe.

    I znów brak wiedzy...dlaczego tylko 2 tygodnie. Nie, nie chodzi o
    baterię ale znów o twoją ignorancję. Żodyn, żodyn czujnik, który działa
    na tej zasadzie, nie działa wiecznie...bo jest to czujnik chemiczny.
    Raz, że miejsce wkłucia zmienia się w swoim otoczeniu (napiszmy, że
    "zarasta, obumiera, leczy się, cokolwiek) to sama "igła/elektrody"
    również traci swoją skuteczność prawidłowego pomiaru. Czas 14 dni jest
    czasem, gdzie ten pomiar jest prawidłowy. Podobnie było z zegarkami, co
    podlinkowałeś ale też nie chciało Ci się czytać, że był problem z
    sensorem/kosztem i dlatego zrezygnowano.

    > Po prostu nie potrafi się przyznać do niewiedzy.

    Dokładnie tak samo, jak Ty od początku dyskusji :)

    > I zaczyna zmyślać.

    Ciągle to robisz.

    > A że nie wiesz kiedy mu się wiedza kończy, to uzyteczny mniej więcej
    > tak, jak ten tytułowy smartwatch :-)

    Zupełnie tak samo jak dyskusja z Tobą.
    Dotarliśmy do tego miejsca a Ty nadal nie jesteś przekonany, że lecisz
    bzdurą od początku a Ewa tylko czeka, kiedy "zmaterializujesz" jej taki
    zegarek i Ci uwierzy, tak jak gość co kupił pulsoksymetr i został nabity
    w butelkę :)

    Prawie jakbym rozmawiał z AI :D

    --
    Pixel(R)??