  • 161. Data: 2009-08-26 09:38:43
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Ty chyba masz coś nie tak z samooceną. Jak ktoś Ci pokazuje jak Twój
    > wyimaginowany świat wygląda w realu to od razu zaczynasz coś o bajkach
    > bredzić. Ja w odróżneiniu od Ciebir rozglądam się dookoła - widzę np.
    > w kawiarni kto czym się posługuje.

    Oczywiscie ze te 50mln iphoneOS maja przedszkolaki w USA. Ktos myslalel
    inaczej. Zyjesz w iluzji...

    > Widze tez czym posługują sie ludzie
    > z którymi stykam się służbowo - a wbrew pozorom jest to dość szerokie
    > grono ludzi poczynając od Pan Jasia który ma 4 budowlańców do np.
    > parokrotnego spotkania z obecnym i byłym prezydentem. Ot specyfika
    > miejsca w którym pracuję. Bajkopisarstwo jakoś mnei nie ciągnie - wolę
    > pozostać przy pisaniu tekstów specjalistycznych sprzedających się
    > całkiem dobrze.

    Oczywiscie ze wiemy iz 140tys iphonow w Polsce maja studenci tylko.

    > W abonamencie stać bardzo wielu. Jak na inne gadżety na raty.

    Tak oczywiscie wiemy ze na Politechnice same iphony w studenckich
    kieszeniach.

    > Widzisz chłopcze - zawodowo od ponad 2 dekad zajmuje się systemami
    > które z MS mają nic wspólnego - no może część klientów uzywa systemów
    > MS. Telefonów - i systemów w nich używam najróżniejszych. Jakoś mnie
    > nei dziwi że nie potrafisz wyjść poza swoją mantrę że jak kto nie
    > uważa IPhone za ósmy cud świata to na 200% jest WM-iarz.

    Buhahah ale smieszne .. nie mam iphona, tylko takie negowanie
    rzczywistosci to smieszne...

    >A ja sowjego
    > HTC nei odlaiłem juz ze 3 tygodnie. Nawet nei masz pojęci ajkim
    > telefonem się teraz posługuję. :-P

    No jest caly problem WMtroli.... JA ... w dupie z rykiem, z
    rzeczywistoscia.... BO JA ... i tam mam najlepsze i juz ... a reszta ...
    pewnie oplacana przez Jobsa lub Page'a

  • 162. Data: 2009-08-26 10:56:48
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Dla ciebei widac stanowi. Skoro go wyciagnales w wypadku Androida ze WM
    > lepszy nie jakis tam niszowy Android i smialo zanegowales w wyadku iphona
    > w stylu "gowno zawsze sie sprzedaje". Czy nie tak hipokryto ?

    Android w moim przypadku jest chwilowo kompletnie nie przydatny :(
    Potrzebne mi programy sa tylko w wersji windowsowej jak niezbedny dla mnie
    OziExplorer i programy biurowe kompatybilne z oprogramowaniem w wiekszosci
    biur :) Moze kiedys cos napisza a moze i nie napisza.
    Iphone caly czas jest dla mnie wiecej zabawka niz narzedziem choc troszke
    sie zmienia :)

    pozdrawiam,

  • 163. Data: 2009-08-26 11:05:11
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h72phm$8ds$1@inews.gazeta.pl

    > Alez ja pisze bajki :) w przerwach miedzy wojna z WMtrolami.

    Każdy twój post to bajka, będąca swoistego rodzaju świadectwem pustki jaka
    znajduje się w twojej głowie.

    > Buhahah wystarczy zajrzec do naglowka :)

    Już ci pisałem, że ogień to w piecu buha ale jak widzę za tępy jesteś aby to
    zrozumieć.

    > Tak owszem jestem glupi strasznie

    Miło, że masz tego świadomość, ale czy aby napewno? ;) Odpowiedź na to
    pytanie pozostawiam tobie.

    > a te "papiery na UNixy i Linuxy w
    > Photoshopie sobie robiłem"

    Nie posądzam cię o taką znajomość tematu. Za tępy jesteś na zabawy z
    photoshop'em ;)

    > Po co? Jako "konsola do putty" Vista sie swietnie nadaje.

    Korzystasz z Visty - kolejny dowód na to, że jesteś kretynem :D

    > Jak widzisz nie jestem jakims szowinista a jedynie uznaje WM6.1 WM6.5
    > jako wybrakowane produkty nie przystajace do rzeczywistosci.

    Może szowinistą nie jesteś ale człowiekiem zagubionym wśród własnych myśli i
    owszem.

    > A ty jako fanboj ciesz sie ... moze konkurencja zmusi MS do dzialania i
    > zamiast pudrowania trupa o nazwie WIndows CE, zrobia cos dobrego

    Nie korzystam z telefonu wyposażonego ww. system operacyjny. A więc chyba
    trafiasz kulą w płot - z resztą nie pierwszy i nie ostatni raz. :)

  • 164. Data: 2009-08-26 11:10:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h72pou$8ds$3@inews.gazeta.pl

    > Uzywanie nazwy iZabawka swiadczy tylko o niskim poziomie umysłowym
    > autora.

    Ale mi pojechałeś :P

    > Oczywiscie to ze jakis tam Gardner napisał ze iZabawki sprzedaja
    > sie lepiej to pewnie "trole z USA" Nie to co usenetowe trole z usentu w
    > Polsce sami fachowcy marnuja nam sie tutaj.

    Innych wyzywasz od troli a sam jesteś jego idealnym przykładem - Ot taki
    wiejski głupek, który dorwał się do modemu analogowego i chce zaistnieć w
    "wielkim świecie" :)
    Mimo wszystko tacy ludzie jak ty są potrzebni. Dzięki nam nawet w ponury
    dzień na twarzy normalnych ludzi pojawia się uśmiech kiedy na ekranie ich
    monitora mogą przeczytać ewidentny dowód na to, że "drewniane pajace" (via
    Jasiu S.) żyją wśród nas :)

    > Pozatym w swoim zaslepieniu fanboja smiesznie przyznawac ze ukochany
    produkt przegrywa z
    > zabawka ...

    Ja fanbojem iZabawki? Jasiu Kolorowy nie ładuj tyle w żyłę i nie wciągaj
    tyle pudru nosem bo ewidentnie ci szkodzi. Ty się chłopcze sam gubisz w tym
    co piszesz. A ha - bardzo bym prosił abyś nie odpowiadał wybiórczo na moje
    posty (zauważyłem, że odpowiadasz tylko na ta gdzie odpowiedź może stworzyć
    na bazie jakiegoś swojego szablonu odpowiedzi; odpowiedzi na posty, który
    wymagają choćby malutkiego wysiłku intelektualnego z twojej strony trafiają
    jakoby w próżnie - why?). W jednym ze swoich poprzednich postów zadałem ci
    pytanie o szeroko rozumianą analizę badań, w wyniku których wysnułeś
    śmiesznie wnioski z cyklu "iZabawka & palestra" :) - rozumiem, że pytanie
    było za trudne :)

    Pozdrawiam.

  • 165. Data: 2009-08-26 11:11:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maciek "Babcia" Dobosz" news:rqr995l55d01428kk36r9mdsfd971uv855@4ax.com

    > Ty chyba masz coś nie tak z samooceną. Jak ktoś Ci pokazuje jak Twój
    > wyimaginowany świat wygląda w realu to od razu zaczynasz coś o bajkach
    > bredzić.

    To nie problemy z samooceną. To schizofrenia. :)

  • 166. Data: 2009-08-26 11:23:29
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h72nqv$b1$1@inews.gazeta.pl:

    > Swoja droga skad taka milosc do upadajacego systemu, lata prania mozgu
    > przez Microsoft czy tez spedy z tancami i krzykami do guru?

    A stąd że WM upada tylko w twojej wyobraźni.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 167. Data: 2009-08-26 11:24:17
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> Odpowiedz na

    > A ja mam do ciebie Jasiu pytanie z trochę innej beczki. Z jakiego systemu
    > korzystasz na swoim "wypasionym" komputerku? czy nie jest to winda? - tylko

    W nagłówki postów ma:

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 168. Data: 2009-08-26 11:32:04
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Oczywiscie ze nei mam pojecia :)

    Nie wiem po co tego smeila dałeś na koniec...

    > a ten i600 ktorego ma po Kaiserze to tak sie w kieszeni palata.

    Ale kto ma? Dał ci go obejrzeć z daleka?

    > Oczywiscie .... odwieczny argument bo XDA maja takie ROMy ....

    Khe? Gdzie ja pisałem coś o XDA? Pisałem tylko że każdym swoją wypowiedzia na
    temat WM udowadniasz że nie masz o nim zielonego pojęcia.
    Pamiętam że gadałem kiedys z tobą jak wyłączać programy, bo nie wiedziałes
    jak to się robi.

    > Wejdz na "fanbojskie forum pdaclub" i poczytaj jak niektorzy "kucharze"
    > maja dosc gotowania i chca poprostu zwykly dzialajacy telefon z systemem
    > by sobie cos dograv jednym klikiem.

    A coś bardziej konkretnie? Bo siedze też na pdaclub i jakoś nie zauważyłem
    tego co piszesz...

    > Tak oczywiscie.

    Plus dla ciebie że sam się przyznajesz. To w końcu EOT, przestaniesz pisać o
    swoich wyobrażeniach WM?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 169. Data: 2009-08-26 11:36:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    czy wy wszyscy naprawdę lubicie się babrać w gównie i wyciągać to innym z
    KF?
    Facet jest uchahany po pachy aż ma mokro w spodniach, bo się bawi z nudów w
    pracy na państwowym stołku a wy się gardłujecie.
    Nie macie na tyle poziomu, żeby się nie zniżać do szamba?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 170. Data: 2009-08-26 12:39:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > Android w moim przypadku jest chwilowo kompletnie nie przydatny :(

    Wszystko pieknie ale TWOJ PRZYPADEK nie jest istotny dla rynkowej
    pozycji systemu a dyskutujemy globalnie. To jest wlasnie problem
    niektorych ze patrza na wszystko przez pryzmat "TEGO CO MAM JA"

    > Potrzebne mi programy sa tylko w wersji windowsowej jak niezbedny dla mnie
    > OziExplorer i programy biurowe kompatybilne z oprogramowaniem w wiekszosci
    > biur :) Moze kiedys cos napisza a moze i nie napisza.

    Na Androida jest edytor dokumentow Office.