    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 12 Jun 2013 01:42:36 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Smartfony do 500 zł (ew. do 700 zł)
    From: Bugatti <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 22:00:28 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > tak samo możesz szukać nowego auta za 300zł, albo domu za 5 tyś.

    Za 300 zł nie kupie auta tylko parta do niego ;-P

    > niema takiego czegoś. albo wydajny albo tani. Jakimś tam wyjątkiem może
    >
    > być grand x in, ale to przypadek.

    właśnie ten Grand X to jest dość fany przypadek.

> [...]
    >
    > gdzie jadę. ale trzeba zadzwonić do gościa - powrót niemożliwy, bo
    >
    > (chyba) system ma zamało pamięci zarówno tablica jak i dolphin są
    >
    > otwarte, ale na stronie tytuowej. więc jeszcze raz wyszukiwanie w
    >
    > tablicy, dolphin i dzwonie ( teraz już mam otwartą mapę OSM and!) Każde
    >
    > z tych zadań, można z osobna wykonać wmiarę szybko. ale 3 naraz -
    >
    > mordęga. Dochodzę do sedna. w opisanej sytuacji "wybierz numer" trwa
    >
    > wiele sekund. nie sekundę tylko kilka- kilkanaście.
    >
    > Może historia przydługa, ale co zamierzasz "internecić" na 3 calach?

    Na pewno nie facebook (jak 3.4 userów smartofonów) bo nawet nie zamierzam mieć tam
    konta ;-)

    > każdy milimetr ekranu dotykowego na wagę złota! paluchem będziesz klikał

    tutaj miało być:
    - > 3,2" (co najmniej)

    > czy myszką? Po co wogóle wspominasz o ilości kolorów?!

    Bo to dla mnie troszkę dalny priorytet.

    > Do internetu: zte Grand x in. Pooogoooglaj za testami przeglądarek w
    >
    > telefonach. o ile pamiętam on w specyficznych zadaniach dorównywał 4
    >
    > rdzeniowcom za 2.5tyś zł

    Czy ktoś z Was go już posiada - czy można prosić o linki do tych testów ?

    > ToMasz

    Pozdrawiam,

    Bugatti