  • 11. Data: 2011-04-26 13:55:39
    Temat: Re: Smartfony USB - pyt. ogolne
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Ja wiem, uczciwi nie maja się czego bać :-)

    Jak najbardziej mają się czego bać... Prowadzę firmę, która zajmuje się
    projektami na zlecenie.
    Obie strony (zleceniodawca i ja) są chronione umową NDA, gdzie jest napisane
    jak byk, że moim obowiązkiem
    jest zapewnienie odpowiedniej ochrony informacji. No, taka chmura to na
    pewno nie jest "odpowiednia ochrona".
    A "tajną informacją" może być email od klienta, w którym podaje jakąś
    istotną rzecz.
    Pewnie, że można (i trzeba) się chronić np rzeczami typu PGP, ale - nadal
    nie wyobrażam sobie trzymania takich informacji "gdzieś tam".
    Nie trzymam ich nawet w stacjonarnym PC, bo może się z nim coś stać (np.
    kradzież). Mam toto wszystko na osobnym, porządnie zaszyfrowanym przenośnym
    dysku, na PC zaś trzymam tylko kopię.

    W życiu nie będę stosował żadnych "chmur"... to jest jakiś chory pomysł...

  • 12. Data: 2011-04-26 14:26:03
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > kradzież). Mam toto wszystko na osobnym, porządnie zaszyfrowanym
    > przenośnym dysku, na PC zaś trzymam tylko kopię.

    Ale to my rozumiemy, " a nie ciemny lud, który to kupił".
    Za kilka lat tych młodych i niedoświadczonych rozjadą jak nie pracodawcy to
    prawo.
    Będziesz przekraczał granicę jakiegoś państwa i mogą cię aresztować za
    niepochlebne wypowiedzi na jego temat, bo sobie sprawdzą twoją chmurę.
    To wszystko idzie w złym kierunku.

  • 13. Data: 2011-04-26 20:19:00
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Lelek@ wrote:
    (ciap)

    > To wszystko idzie w złym kierunku.

    Wolność
    Samowola
    Hiperkontrola

    --
    Włodek

  • 14. Data: 2011-04-27 00:21:44
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Będziesz przekraczał granicę jakiegoś państwa i mogą cię aresztować za
    > niepochlebne wypowiedzi na jego temat, bo sobie sprawdzą twoją chmurę.
    > To wszystko idzie w złym kierunku.

    No dokładnie. Jakiś komunizm nowoczesny ?