  • 61. Data: 2011-03-17 14:26:12
    Temat: Re: Smartfon wytrzymujacy w trybie czuwania 1 miesiac?
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-03-17 13:23, pw <p...@g...com> wrote:

    > te 66 dni to jest wartosc podawana przez producenta, czy srednia
    > arytmetyczna zmierzona przez kilku uzytkownikow?

    Podawana przez producenta. Głównie takie latały dotąd w wątku, to żeby
    się nie wyłamywać taką podałem.

    Wartość średnia zmierzona na "losowej próbce" 2 użytkowników których
    znam, to ok. 45 dni.

  • 62. Data: 2011-03-17 14:30:06
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-03-17 03:04, AL <a...@s...tam> wrote:

    > i przekladasz karte miedzy tym smartfonem a telefonem?
    >:)
    > (dochodzi dodatkowo druga ladowarka lub kabelek, o ktorym trzeba
    > pamietac, bo nie daj borze zdarzy sie dluzsza rozmowa i telefon tez nie
    > wytrzyma tygodnia bez ladowania)

    Ale ta długa rozmowa to tak ponad 10 godzin? Jak się taką planuje to
    użyć smartfona, który ma "podobny" czas działania podczas rozmowy i
    czuwania.

  • 63. Data: 2011-03-17 15:55:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 14:26:12 +0000 (UTC), Przyjazny wrote:

    >Podawana przez producenta. Głównie takie latały dotąd w wątku, to żeby
    >się nie wyłamywać taką podałem.
    >
    >Wartość średnia zmierzona na "losowej próbce" 2 użytkowników których
    >znam, to ok. 45 dni.

    45 dni ? To ich chyba nie mozna nazwac uzytkownikami :-)

    J.

  • 64. Data: 2011-03-17 16:15:41
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-03-17 15:55, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > 45 dni ? To ich chyba nie mozna nazwac uzytkownikami :-)

    Można. Normalnie dzwonią i wysyłają/czytają SMSy. Wiem, bo z nimi
    czasami rozmawiam :P.

  • 65. Data: 2011-03-17 21:37:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 15:17:20 -0500, Pszemol wrote:

    >No ale to ma być 300 godzin prawdziwego standby, czyli telefonu
    >masz nie używać, ma być w ciągłym i bliskim kontakcie z wieżą tak
    >aby nie musiał modulować mocy i pruć pełną parą nadajnika aby
    >go ktoś usłyszał czy też trzymać go w aucie, pociągu aby co 5 minut
    >negocjował przełączenie ciągle z nową wieżą...

    I tak oto sie okaze ze zamiast 600h mamy w praktyce 6 dup :-)

    J.

  • 66. Data: 2011-03-18 02:17:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I tak oto sie okaze ze zamiast 600h mamy w praktyce 6 dup :-)

    No niestety - takie wartości gdzie masz napisane "up to 300h"
    oznacza że to jest up to, czyli 300 lub mniej... A więc to 300 było
    uzyskane w idealnych, super sprzyjających warunkach... i tyle.

    To coś tak jak spalanie benzyny przez auto na autostradzie/trasie.
    To co wpiszą tam w książkę to masz równą nawierzchnię, stałą prędkość
    i zero wiatru. W rzeczywistości zawsze będzie więcej paliwa na 100km.

  • 67. Data: 2011-03-20 00:49:34
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 08:46:20 -0500 Pszemol <P...@p...com> wrote:
    > "pw" <p...@g...com> wrote in message
    17908&page=1
    > Przepraszam za glupie pytanie - ale po co ktos kupowalby smartfona
    > aby potem miesiacami go nie uzywac a jedynie czekac pasywnie na
    > polaczenie telefoniczne z wylaczonymi wszystkimi funkcjami smartfona?

    Kret.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

  • 68. Data: 2011-03-20 00:50:11
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 13:41:32 -0500 Pszemol <P...@p...com> wrote:
    > Albo rowerze z dynama :-)

    Przejściówkę z dynama na microUSB zmontuje każdy elektronik.

    R.

  • 69. Data: 2011-03-20 00:51:16
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 13:41:11 -0500 Pszemol <P...@p...com> wrote:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    > Absolutnie nie ogranicza mnie. Nie wybieram się na wielodniowe wycieczki
    > w góry z własnym prowiantem na tydzień i namiotami - zresztą tak daleko
    > od cywilizacji z pewnością nie ma nawet wież komórkowych...

    Można uruchomić BTS-a na notebooku i USRP.

    R.

  • 70. Data: 2011-03-20 01:10:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RafałMaszkowski" <r...@i...edu.pl> wrote in message

    > Przejściówkę z dynama na microUSB zmontuje każdy elektronik.

    Każdy zdolny elektronik...