  • 41. Data: 2013-03-26 11:02:22
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    news:kijtbt$8qd$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > Kupiłeś smartfona. Smartfona tak naprawdę nie jest telefonem, ale raczej
    > przenośnym komputerem, posiadającym wbudowany modem GSM/3G, z
    > możliwością nawiązywania połączeń głosowych. Urządzenie posiada system
    > operacyjny. System operacyjny składa się z całej masy rozmaitych
    > procesów i aplikacji. Niektóre z nich będą próbowały co jakiś czas
    > połączyć się z Internetem - żeby zsynchronizować czas, sprawdzić pocztę,
    > ściągnąć paczki z aktualizacjami albo wymienić jakieś dane z chmurką.
    > Tak to właśnie robią duże komputery, nie wiem dlaczego tak bardzo dziwi
> [...]

    W komputerze mogę wyłączyć w panelu sterowania połączenie, w laptopie
    fizycznie przełączyć wifi na off, w ostateczności mogę nawet przegryźć
    kabel sieciowy,
    a w sramtonach trzeba szukać w 10 miejscach, żeby ten nie właził do netu
    niepytany.

  • 42. Data: 2013-03-26 11:11:43
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozdzielczości 4K, przy częstotliwości 30 klatek na sekundę.
    > Rejestrowanie filmów w rozdzielczości 1080p może odbywać się z
    > częstotliwością 30 lub 60 klatek na sekundę. Dodatkowo Nexus 5 ma mieć
    > możliwość tworzenia zdjęć oraz filmów HDR - w czasie rzeczywistym. Z
    > przodu znaleźć ma sie kamera internetowa o rozdzielczości 2,1
    > megapiksela, która może rejestrować materiał wideo w rozdzielczości
    > 1080p (30 klatek na sekundę).
    >
    > Nowy Nexus ma być wyposażony też w akumulator o pojemności 3300 mAh,
    > umieszczone z przodu głośniki (stereo) antenę Qualcomm RF360 oraz tuner

    Ciekawe ile wytrzyma bateria, pół dnia?

  • 43. Data: 2013-03-26 11:12:34
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To reklamuj. Co się bedziesz

    > Co w nim podstawowego ? Nie są dostępne jego źródła, komunikuje się
    > nieznanym protokołem i nie wiadomo co wysyła. Jakieś zbędne badziewie
    > :-)

    Niedawno przez ładnych kilkanaście minut nie działały mi DNSy, nic nie
    chodziło, a Skype trzymał połączenie, dobrzy są ;)

  • 44. Data: 2013-03-26 11:14:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 26 Mar 2013 11:02:22 +0100, destrojer wrote:
> [...]
    > przegryźć kabel sieciowy, a w sramtonach trzeba szukać w 10
    > miejscach, żeby ten nie właził do netu niepytany.

    Pardon, ale w takim Androidzie transmisje danych 3G wylacza się
    konkretnie i w jednym miejscu (Settings/Mobile network = Off)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 45. Data: 2013-03-27 10:51:55
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-03-26 11:14, Michal Tyrala pisze:

    > Pardon, ale w takim Androidzie transmisje danych 3G wylacza się
    > konkretnie i w jednym miejscu (Settings/Mobile network = Off)

    Oj tam, android to kupa i racja destrojera jest mojsza niż twojsza. W
    końcu włażenie do panelu sterowania na pc jest dużo bardziej intuicyjne
    niż w 'ustawienia' na telefonie.

  • 46. Data: 2013-03-31 10:10:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 23 Mar 2013 10:19:44 +0100, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Wierz mi, 60 zł miesięcznie to wcale nie tak dużo. Raz w ciągu
    JEDNEGO
    > DNIA nabiło mi ponad 100 zł. Dlaczego? Zmieniałem pakiet na
    większy.
    > Konsultant wyłączył poprzedni i aktywował nowy. Sprawa załatwiona.
    > Przynajmniej tak to wtedy wyglądało. Potem przyszedł rachunek i co
    się
    > okazało? Pracownik zapomniał dodać, że system stary pakiet co
    prawda
    > zdejmuje natychmiast, ale już na aktywowanie nowego potrzebuje
    całego
    > dnia...

    Nigdy nie przestaje mnie dziwić jaką magiczną rzeczą sa dla polskich
    operatorow te "pakiety". Wyłączenie "pakietu" nagle generuje
    operatorowi 1000 krotnie wyższy koszt utrzymania sieci i musi
    obciążać abonenta wyższa opłatą za transfer. Włączenie "pakietu"
    dopier po 24h magicznie usuwa te koszty i już abonent może łaskawie
    płacić mniej.
    Ale oczywiście wszystko to jedna wielka bzdura mająca na celu
    wyłudzanie pieniędzy. Czy nie da sie tego podciagnac pod niuczciwe
    praktyki (sprawa dla rzecz. praw konsum.)?
    Niech oper. uzasadni wyższy koszt (swoj) za transfer generowany bez
    "pakietu".

    --
    Marek

  • 47. Data: 2013-03-31 15:58:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@f...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > praktyki (sprawa dla rzecz. praw konsum.)?
    > Niech oper. uzasadni wyższy koszt (swoj) za transfer generowany bez

    Zapewne w jakims sensie wyjaśni bo jak znam zycie to np. średnio klienci
    płącą za pakiet 1Gb a wykorzystauja np. średnio 10%. A może przesadzam i
    wykorzystujemy jeszcze mniej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton