  • 21. Data: 2009-12-09 09:15:57
    Temat: Re: Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:06:02 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

    > No, jak ktoś nastawia się na stukanie maili, to niech kupuje
    > szerokiego dotykowca.

    Dotykowiec wcale taki dobry do pisania nie jest. Tu bezkonkurencyjna jest
    fizyczna klawiatura.

    > Ten Samsung i200 śliczniutki i zgrabniutki, ale też z Win 6.1 (model
    > 2008) no i brak GPS. Chyba producenci skończyli na razie z produkcją
    > MAŁYCH smartfonów numerycznych z WM z GPS i WiFi, brak nowych z
    > Windows Mobile 6.5 - chyba ostatnie są z 2008 roku v.6.1. Właściwie
    > ten typ telefonu nadal ciągnie Nokia.

    Bo - jak pisałem - to nie ma sensu. Chcesz mieć telefon plus nawigację -kup
    sobie Nokię Navigator, np. 6210 jeżeli dobrze pamiętam. Mały, lekki i
    zgrabny.
    Smartfony służą głównie do komunikacji i tutaj klawatura numeryczna to
    najgorsze możliwe rozwiązanie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2009-12-09 09:42:50
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 9 Gru, 10:15, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Smartfony służą głównie do komunikacji
    Nie tylko. Służą do wgrywania nawigacji na SO

  • 23. Data: 2009-12-09 09:44:10
    Od: Janeo <j...@g...com>

    ... SO jako WM - Nokia nie ma WM.

  • 24. Data: 2009-12-09 09:50:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:44:10 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

    > ... SO jako WM - Nokia nie ma WM.

    Ale nawigacji działających na WM Standard jest chyba nawet mniej niż
    nawigacji na Symbiana.
    Działających = dajacych się używać, co z tego, że odpalisz Automapę, jak
    uzywanie tego będzie katorgą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 25. Data: 2009-12-09 09:55:55
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 9 Gru, 10:13, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Ale chyba tylko w szkole pogiertychowskiej.
    Coś za dużo masz w głowie tej problematyki "posgiertychowskiej",
    pewnie Ci dokuczyła.
    Służę pomocą: geometria przedgiertychowska (która cię dotyczy) mówi,
    że przekątna czworoboku prostokątnego może być taka sama dla różnego
    jego kształtu. A zatem np. przekątna 2,4" może być zarówno kwadratem,
    prostokątem pionowo, jak i poziomo usytuowanym. Powinieneś jednak
    cośkolwiek, jako człowiek PRL-u, o tym wiedzieć :-)))
    Więc, jak mówisz o przekątnej ekranu wraz z twórczą uwagą mierzenia
    jej po skosie, winieneś jednocześnie dodać info o nietypowym dla
    proponowanych przez Ciebie komórek kształcie ekranu (poziom). A
    blacberry'owe placki mają ekrany poziome.
    Pozdr. - J.

  • 26. Data: 2009-12-09 09:58:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:55:55 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

> [...]
    > prostokątem pionowo, jak i poziomo usytuowanym. Powinieneś jednak
    > cośkolwiek, jako człowiek PRL-u, o tym wiedzieć :-)))

    Ona mówi, że ten sam prostokąt będzie miał taką samą przekątną, również
    jeżeli zamienimy długości stykających się ze sobą boków ("obrócimy" go o 90
    stopni)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2009-12-09 10:04:35
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 9 Gru, 10:50, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:44:10 -0800 (PST), Janeo napisa (a):

    > Ale nawigacji dzia aj cych na WM Standard jest chyba nawet mniej ni
    > nawigacji na Symbiana.
    > Dzia aj cych = dajacych si u ywa , co z tego, e odpalisz Automap , jak
    > uzywanie tego b dzie katorg .
    Ale ja nie ograniczam się tylko do WM, w 1. poście pisałem, że
    interesuje mnie też Android.
    Summa summarum, nie ma co dalej chyba dyskutować, sprawa jest chyba
    jasna. Tylko Nokia (na razie) wypuszcza nowe modele tego typu, ale ma
    też nową politykę na 2010 ograniczenia modeli w segmencie smartfonów.
    Jeśli to będzie rezygnacja z prostych (czyt. małych) smartfonów
    (jakich ja jestem zwolennikiem) to będzie pewnie ich koniec.
    Właściwie to chciałem wiedzieć.
    Pozdr. - J

  • 28. Data: 2009-12-09 10:07:51
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 9 Gru, 10:58, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Ona mówi, że ten sam prostokąt będzie miał taką samą przekątną, również
    > jeżeli zamienimy długości stykających się ze sobą boków ("obrócimy" go o 90
    > stopni)
    Alez Kolego! Trochę uwagi... Czy ja już tego nie powiedziałem?"-
    popatrz 3 linijki wyżej: "A zatem np. przekątna 2,4" może być zarówno
    kwadratem, prostokątem pionowo, jak i poziomo usytuowanym". Nie
    wierzę, że to jest mętnie napisane...
    Pozdr. -J

  • 29. Data: 2009-12-09 10:17:58
    Od: "a.vercetti" <a...@i...pl>

    Janeo pisze:

> [...]
    > popatrz 3 linijki wyżej: "A zatem np. przekątna 2,4" może być zarówno
    > kwadratem, prostokątem pionowo, jak i poziomo usytuowanym". Nie

    Jest to mętne, bo nie wiem w jaki sposób odcinek może być kwadratem lub
    prostokątem.

    a.vercetti

  • 30. Data: 2009-12-09 10:18:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 02:07:51 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

> [...]
    > popatrz 3 linijki wyżej: "A zatem np. przekątna 2,4" może być zarówno
    > kwadratem, prostokątem pionowo, jak i poziomo usytuowanym". Nie

    Ależ Kolego! Trochę uwagi... żaden z prezentowanych powyżej telefonów nie
    ma kwadratowego ekranu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel