  • 11. Data: 2009-12-08 09:47:11
    Temat: Re: Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 8 Gru, 06:58, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > HTC Salsa
    >
    > p.
    >
    > --
    > Beware of he who would deny you access to information, for in his
    > heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal

    No właśnie, i znów poziomy ekran :-)

  • 12. Data: 2009-12-08 10:03:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 8 Dec 2009 05:58:35 GMT, Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > HTC Salsa

    Ale to dopiero za kwartał jak dobrze pójdzie. A nawet więcej niż kwartał.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2009-12-08 13:08:20
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > czy dobrze rozumiem, że sugerujesz, że długość przekątnej zależy od
    > obrócenia prostokąta?
    >
    > depesz
    >
    > --
    > Linkedin:http://www.linkedin.com/in/depesz / blog:http://www.depesz.com/
    > jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl /
    > gg:6749007

    >odwrotnie

    No od razu trzeba bylo mowic, ze Ty masz odwrotnie...

    Pozdr;-)

  • 14. Data: 2009-12-08 13:12:22
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Ale to dopiero za kwartał jak dobrze pójdzie. A nawet więcej niż kwartał.

    http://www.komorkomaniak.pl/21430/nowe-smartfony-htc
    -legend-salsa-tide-buzz-bravo-photon-trophy-i-tera/

    Kurcze... a najnormalniejszego w świecie windowsowca co ma tylko numeryczna
    i bez dotyku i z ekranem >2.4 cala dalej brak...
    Świat oszalał. A badania w Angli pokazały, ze ponad polowa ludzi, ktorzy
    kupili dotykowca nigdy wiecej nie wybralaby telefonu z ekranem dotykowym...

    JA

  • 15. Data: 2009-12-08 13:39:04
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jeremiasz pisze:

> [...]
    > kupili dotykowca nigdy wiecej nie wybralaby telefonu z ekranem dotykowym...

    Znaczy się będą wkrótce efekty szału iphonowego? Czyżby się okazało, że
    kupowanie ekranu dotykowego, tylko dlatego, że taki jest modny nie jest
    dobre? A SJ mówił i mówi zupełnie co innego.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 16. Data: 2009-12-08 14:28:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jeremiasz pisze:

> [...]
    > kupili dotykowca nigdy wiecej nie wybralaby telefonu z ekranem dotykowym...

    Ktore badania chyba jakies od Nokii bo ci zrobili 1 w trzech wariantach?

  • 17. Data: 2009-12-08 15:16:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 14:12:22 +0100, Jeremiasz napisał(a):

    > Kurcze... a najnormalniejszego w świecie windowsowca co ma tylko numeryczna
    > i bez dotyku i z ekranem >2.4 cala dalej brak...

    To jest trzeci rodzaj prawdy. Np. Samsung i200 czy iPaq voice messenger.
    Z drugiej strony nie jest specjalnie rozsądne kupowanie urządzenia jakby
    stworzonego do obsługi maili (np, Exchange) i stukanie tego na klawiaturce
    telefonu...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2009-12-09 08:46:12
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 8 Gru, 14:08, "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:

    > No od razu trzeba bylo mowic, ze Ty masz odwrotnie...
    >
    > Pozdr;-)- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Ja nie mam. Geometria ma.

  • 19. Data: 2009-12-09 09:06:02
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 8 Gru, 16:16, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > stworzonego do obsługi maili (np, Exchange) i stukanie tego na klawiaturce
    No, jak ktoś nastawia się na stukanie maili, to niech kupuje
    szerokiego dotykowca.
    Ten Samsung i200 śliczniutki i zgrabniutki, ale też z Win 6.1 (model
    2008) no i brak GPS. Chyba producenci skończyli na razie z produkcją
    MAŁYCH smartfonów numerycznych z WM z GPS i WiFi, brak nowych z
    Windows Mobile 6.5 - chyba ostatnie są z 2008 roku v.6.1. Właściwie
    ten typ telefonu nadal ciągnie Nokia.
    A myślałem, że coś pominąłem... szkoda :-(.
    Pozdr. - J

  • 20. Data: 2009-12-09 09:13:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 00:46:12 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

    > Ja nie mam. Geometria ma.

    Ale chyba tylko w szkole pogiertychowskiej.

    PS. Byłbyś uprzejmy kulturalnie ciąć cytaty i stopki?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel