  • 1. Data: 2009-12-07 08:48:40
    Temat: Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Zdaje się, że smartfony z SO przeistaczają się bezpowrotnie w
    wielkoekranowe dotykowce. Widzę jako wyjątek chyba tylko Nokię ze
    swoim Symbianem, np. jej modele, np. 6730 czy E52.
    Czy pokazał się jakiś NOWY, MAŁY smartfon classic w stylu w/w Nokii
    (albo choćby starego HP iPAQ Voice Messenger) z Windows Mobile - czy
    ktoś zna?
    Pozdr. - J

  • 2. Data: 2009-12-07 10:10:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Dec 2009 00:48:40 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

    > Czy pokazał się jakiś NOWY, MAŁY smartfon classic w stylu w/w Nokii
    > (albo choćby starego HP iPAQ Voice Messenger) z Windows Mobile - czy
    > ktoś zna?

    Oczywiście. HTC Snap, HTC S740, na dniach wychodzi nowy HP iPaq podobny do
    Snap-a

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-12-07 10:37:06
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 7 Gru, 11:10, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Oczywiście. HTC Snap, HTC S740, na dniach wychodzi nowy HP iPaq podobny do
    > Snap-a
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    Żadna z tych propozycji niestety nie pasuje do 2,2"-2,4" :-(
    Pozdr. - J

  • 4. Data: 2009-12-07 10:56:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Dec 2009 02:37:06 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

    > Żadna z tych propozycji niestety nie pasuje do 2,2"-2,4" :-(

    Skoro pytasz, to dlaczego nie pofatygowałeś się nawet sprawdzić podanych
    odpowiedzi? Czyżby nie interesowało Cię znalezienie sprzętu jak sugerujesz,
    tylko sobie chciałeś pojojczyć na grupie jak to strasznie źle jest?

    Snap ma ekran 2.4
    S740 ma ekran 2.4
    iPaq Glisten wychodzi poza twój limit o całe 0.1 cala bo ma 2.5 (za to
    AMOLED)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-12-07 15:29:47
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Sprawdzałem wszystkie 3, ale uszedł mi uwadze albo pomyliłem S740:
    oczywiście jest bardzo OK, już na niego wcześniej zwróciłem uwagę, ale
    odstraszyło mnie bo gdzieś pisało że to stary fon. Ale w sumie nie
    jest źle, jest z zeszłego roku, no i pewnie dlatego WM 6.1 a nie 6.5.
    Co do pozostałych: HTC Snap i HP iPaq Glisten - nie o to chodzi.
    Pewnie przekątna liczona w poziomie, jak w telewizorze :-))).
    Pozdr. - J

  • 6. Data: 2009-12-07 15:57:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Dec 2009 07:29:47 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

> [...]
    > Co do pozostałych: HTC Snap i HP iPaq Glisten - nie o to chodzi.
    > Pewnie przekątna liczona w poziomie, jak w telewizorze :-))).

    Ja przepraszam, ja to się jeszcze za komuny uczyłem i dla mnie przekątna
    prostokąta jest zawsze łączy przeciwległe boki, więc wychodzi po ukosie.
    Bardzo mi przykro, jeżeli nie pasuję do postgiertychowego świata.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-12-07 17:21:51
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 7 Gru, 16:57, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Ja przepraszam, ja to się jeszcze za komuny uczyłem i dla mnie przekątna
    > prostokąta jest zawsze łączy przeciwległe boki, więc wychodzi po ukosie.
    WIEM. Zastanów się nad krótkim opisem tego zjawiska jakim jest
    położenie prostokąta (w poziomie/ w pionie).

    ps: "Bardzo mi przykro, jeżeli nie pasuję do postgiertychowego świata"
    - zdrowy jesteś? :-/
    Pozdr. - J

  • 8. Data: 2009-12-07 19:58:47
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2009-12-07, Janeo <j...@g...com> wrote:
    > WIEM. Zastanów się nad krótkim opisem tego zjawiska jakim jest
    > położenie prostokąta (w poziomie/ w pionie).

    czy dobrze rozumiem, że sugerujesz, że długość przekątnej zależy od
    obrócenia prostokąta?

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 9. Data: 2009-12-08 05:58:35
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Janeo <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > Czy pokazał się jakiś NOWY, MAŁY smartfon classic w stylu w/w Nokii
    > (albo choćby starego HP iPAQ Voice Messenger) z Windows Mobile - czy

    HTC Salsa

    p.

  • 10. Data: 2009-12-08 06:59:34
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 7 Gru, 20:58, hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> wrote:

    > czy dobrze rozumiem, że sugerujesz, że długość przekątnej zależy od
> [...]

    odwrotnie