eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości? › Re: Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
    From: "Jeremiasz" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartfon 2,2"-2,4" classic z WM lub Androidem - czy są nowości?
    Date: Wed, 9 Dec 2009 14:48:57 +0100

    > Dobrych recenzji nie było na liście wymaganych cech w poście powyżej

    Ale nie byly tez zakazane;-)

    > Powtarzać możesz, ale to nie środki masowego przekazu i to się nie stanie
    > prawdą.

    A to i dobrze, bo nie o taka 'prawde' mi chodzilo:-)

    >Dobrze opanowane QWERTY będzie zawsze szybsze, a słowniki tylko
    > spowalniają osoby szybko piszące. To jest dobre dla tych, którzy z
    > pisaniem
    > sobie słabo radzą.

    Przyjmuje wyzwanie. Mozemy sie zalozyc, wystapie w konkursie osobiscie.
    Twoje twierdzenie mialoby sens gdyby byla mowa o klawiaturze pelnowumiarowej
    a nie tych malych, ledwo pykajacych pierdziawkach zawanych klawiaturami.
    A w kwestii pisania jedna reka to mozge nawet sie zalozyc ze bede pisal 3
    razy szybciej: i to nawet nie patrzac na telefon-) I nawet w razie hamowania
    nie lece;-)