  • 11. Data: 2011-09-07 15:14:42
    Temat: Re: SmartCard - warto, nie warto ?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/09/2011 15:09, Artur wrote:
    > "_THX"<j...@N...gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Tak, mozna samemu o ile sie ma urzad certyfikacji. :) Trzeba tez pamietac,
    > ze sporo kart wymaga dedykowanych sterownikow, aby byly widziane przez
    > system. Jesli chodzi o urząd to na przyklad mozesz postawic taki serwis jako
    > role serwera Windows. Od 2003R2 dziala to dosc przyzwoicie. Mozna sie tez
    > probowac pobawic softem open source, ale ja tego nie robilem i nie wiem co
    > mozna polecic.
    > Jednak zabawa na waznych dokumentach to bardzo zly pomysl :)

    Pewnie dlatego, że te karty powstały głównie z myślą o autoryzacjach
    użytkownika i w takiej np. bankowości internetowej sprawdzają się
    wyśmienicie.

    Do trzymania dokumentów służy szyfrowanie dysków. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2011-09-07 19:19:58
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-07 17:09, Artur pisze:
    > "_THX"<j...@N...gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Z grubsza znam zasade dzialania, ale niestety nie bawilem sie nigdy RFID
    > wiec nie mam porownania :)

    RFID to to samo co ISO 7816 z tym ze medium transisyjnym jest radio cala
    reszta to to samo gowno 8051+jakies peryferia