  • 61. Data: 2010-06-21 11:14:32
    Temat: Re: Smarowanie Łańcucha
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-21, Miecio <m...@w...pl> wrote:

    > Ja jak najbardziej myję opony. Zarówno w moto jak i w aucie. W
    > samochodzie dodatkowo używam czernidła. :)
    Zdecydowanie lepszy efekt przynosi WD40 albo PLAK, zapodany na cala opone.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 62. Data: 2010-06-21 11:17:23
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Piotr Klimek pisze:

    > Pytanie tylko po co Ci czysty lancuch?

    Nie brudzi szyi jak idziesz na disco.

    sory, tak mi sie skojarzylo.

    Tak sobie jeszcze pomyslalem czy ja mam cos czystego w moto...

    Moze tylne zarowki?
    Tydzien temu zalozylem to chyba jeszcze sa czyste, nie ?

    KJ

  • 63. Data: 2010-06-21 11:22:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > Zdecydowanie lepszy efekt przynosi WD40 albo PLAK, zapodany na cala opone.

    WyPLAKowalem se kiedys siodelkow katemie, tak z rozpedu.

    Nie szlo sprzeta ogarnac, lekki gaz i siedze na tylnym blotniku, hamulec
    i opieram sie o bak, auuuuc!

    Czystosc powinna miec swoje granice.

    KJ

  • 64. Data: 2010-06-21 11:23:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-21, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Moze tylne zarowki?
    > Tydzien temu zalozylem to chyba jeszcze sa czyste, nie ?

    Z racji wygladu Twojego moto nie powinienes sie w ogole w tym
    watku wypowiadac.

    A no i przestan tych co myja wyzywac od pedalow, no.

    --
    Artur esteta i
    czysty ZZR 1200

  • 65. Data: 2010-06-21 11:36:07
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-21 13:22, KJ Siła Słów pisze:

    > Czystosc powinna miec swoje granice.

    Ale powiedz mi co jest złego w tym, że ktoś ma i lubi mieć czyste moto?
    Rozumiem jak ktoś jeździ od lat zaniedbanym nastolatkiem - wtedy ok,
    utrzymywanie cystości może mijać się z celem. Ale nowe, czy kilkuletnie
    lśniące czoperki czy mieniące się w słońcu plastiki cieszą oczy.

    Nie ukrywam, że czyste moto przysparza większy "poziom lansu" wśród
    panien niż zap****e na kole przez osiedle które raczej jest odbierane
    jak leczenie kompleksu.

  • 66. Data: 2010-06-21 11:46:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 Jun 2010 11:14:32 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zdecydowanie lepszy efekt przynosi WD40 albo PLAK, zapodany na cala opone.

    A jak sie to ma to trzymania takiej opony w zakretach? :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 67. Data: 2010-06-21 11:47:59
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 Jun 2010 13:13:10 +0200) ktos podajacy sie za Miecio
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ja jak najbardziej myję opony. Zarówno w moto jak i w aucie. W
    > samochodzie dodatkowo używam czernidła. :)

    Co kto lubi, ja wole jezdzic niz pucowac :)

  • 68. Data: 2010-06-21 11:56:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Miecio pisze:

    > Ale powiedz mi co jest złego w tym, że ktoś ma i lubi mieć czyste moto?

    Zlego to nic.

    Smiesznego ?

    To juz czasem sie zdarza, jak ktos woli miec czyste moto niz nim jezdzic.

    KJ

  • 69. Data: 2010-06-21 12:19:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-21 13:46, Piotr Klimek pisze:

    > A jak sie to ma to trzymania takiej opony w zakretach? :)

    Chyba kiepsko,nawet na Discovery było o pacjencie co wypucował pięknie
    opony i marnie przez to skończył..
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 70. Data: 2010-06-21 12:21:20
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-21 13:56, KJ Siła Słów pisze:

    > Zlego to nic.
    >
    > Smiesznego ?
    >
    > To juz czasem sie zdarza, jak ktos woli miec czyste moto niz nim jezdzic.

    Przecież jedno drugiego nie wyklucza. Ja lubię jeździć czystym moto.
    (robię kilka tysięcy miesięcznie)

    Oczywiście jak ktoś ma moto (i nie jest to zabytek) tylko po to aby go
    myć i pielęgnować to to nie jest normalne.