  • 21. Data: 2010-06-17 16:09:55
    Temat: Re: Smarowanie áaäcucha
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-17 15:48, a...@h...pl pisze:

    > Czym i jak CZYŚCICIE łańcuchy?

    Ja czyszczę IPONE CHAIN CLEAN. Wychodzi 2 razy taniej od motula a czyści
    lepiej :)

    Smar IPONE jest totalnie do dupy.

  • 22. Data: 2010-06-17 16:26:32
    Temat: Re: Smarowanie Łańcucha
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-17 11:03, duddits pisze:

    > Prawda, dla niektórych takie wrażenia są ważne. Stąd cała gama
    > kosmetyków motoryzacyjnych :)
    > Ja się mniej więcej zgadzam z tym co tu zostało powiedziane:
    > http://www.scigacz.pl/Mycie,motocykla,jak,robic,to,p
    oprawnie,13041.html
    > (jest tam fragment o [nie]czyszczeniu łańcucha)

    Oglądałem. Moim zdaniem myjką możemy myć tylko owiewki (nic więcej).
    A co do łańcucha to trochę tego nie rozumiem. Woda dostająca się za
    uszczelniacze zabiera ze sobą brud, a smar który również się tam dostaje
    już nie??

    Uważam, że smarowanie brudnego łańcucha mija się z celem. To tak jakby
    lakierować zakurzoną owiewkę czy konserwować niewyczyszczone podwozie
    samochodu. Preparat ma ograniczony kontakt z podłożem (przez bród)
    Oczywiście to moje zdanie. Wy róbcie jak chcecie - wasze łańcuchy.

  • 23. Data: 2010-06-17 16:33:38
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    CUT wrote:

> [...]
    > samochodu. Preparat ma ograniczony kontakt z podłożem (przez bród)
    > Oczywiście to moje zdanie. Wy róbcie jak chcecie - wasze łańcuchy.

    W lancuchu nie chodzi o to zeby smarowac go z boku ale jedynie rolki. A te
    zazwyczaj nie sa brudne tylko bez smaru.

    Tmek

  • 24. Data: 2010-06-17 19:44:54
    Temat: Re: Smarowanie ?ancucha
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    AZ wrote:
    > Same sie smaruja. Olejarka do lancucha to piekna rzecz,

    A którą masz?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 25. Data: 2010-06-17 19:45:51
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Miecio wrote:
    > Ja smaruje łańcuch motulem co 500-600km

    Swoją drogą to ciekawe co piszecie o przebiegach, skoro np. w
    instrukcji do VFR jest smarowanie łańcucha co 1000 km.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 26. Data: 2010-06-17 19:56:17
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-17 21:45, Marcin Gardeła pisze:
    > Swoją drogą to ciekawe co piszecie o przebiegach, skoro np. w instrukcji
    > do VFR jest smarowanie łańcucha co 1000 km.

    A co w tym ciekawego? W moim manualu napisane co 800km lub po deszczu.
    W ASO radzili by co 500km smarować.

    --
    duddits

  • 27. Data: 2010-06-17 19:59:49
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    duddits wrote:
    > A co w tym ciekawego? W moim manualu napisane co 800km lub po
    > deszczu. W ASO radzili by co 500km smarować.

    A więc zapytowywuję się na jakiej podstawie smarujecie coponiektórzy
    łańcuchy co 400-500 km?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 28. Data: 2010-06-17 20:07:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Cze, 21:59, Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > A wi c zapytowywuj si na jakiej podstawie smarujecie coponiekt rzy
    > a cuchy co 400-500 km?

    Na podstawie jego wyglądu i głośności pracy? Weź sobie posmaruj
    łańcuch i przeleć się 300km z prędkosciami >200 km/h, ja miałem po
    czymś takim świecący łańcuch.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2010-06-17 20:08:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Cze, 21:44, Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > A którą masz?

    Home made. Zbiorniczek od płynu hamulcowego od ciągnika, 2 metry rurek
    z Castoramy, elektrozawór paliwa do samochodu, końcówka dual injector
    Scottoilera, sterownik zrobiony samemu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2010-06-17 20:09:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Cze, 18:33, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:

    > W lancuchu nie chodzi o to zeby smarowac go z boku ale jedynie rolki. A te
    > zazwyczaj nie sa brudne tylko bez smaru.

    W uszczelnianym łańcuchu głównie chodzi o smarowanie O-ringów :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200