  • 1. Data: 2009-04-19 14:56:59
    Temat: Smar okretowy, smar do pomp wodnych
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Witam pl.sci.inzynierow,

    Szukam smaru, ktory dobrze i na dlugo zabezpieczy stal w miejscu styku z
    drewnem, gdzie moga sie przedostawac roznego rodzaju zanieczyszczenia,
    czasem dosc agresywne, a takze woda.
    Grzebiac po sieci znalazlem wzmianki o smarze okretowym i smarze do pomp
    wodnych. Niestety, zero ofert w sklepach. Czy ktos moze powiedziec, jaki
    smar jest odpowiednikiem ww. albo co innego moze sie tu nadac?

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2009-04-19 15:16:07
    Temat: Re: Smar okretowy, smar do pomp wodnych
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > wodnych. Niestety, zero ofert w sklepach. Czy ktos moze powiedziec, jaki
    > smar jest odpowiednikiem ww. albo co innego moze sie tu nadac?

    Szukaj tu:
    http://www.omex.net.pl/mambo/index.php?option=com_co
    ntent&task=blogsection&id=31&Itemid=91
    http://smary.pl/polflon_smary.php

    zyga

  • 3. Data: 2009-04-19 18:25:21
    Od: "PeJot ( home)" <P...@o...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > wodnych. Niestety, zero ofert w sklepach. Czy ktos moze powiedziec, jaki
    > smar jest odpowiednikiem ww. albo co innego moze sie tu nadac?

    Metalon robił kiedyś syntetyk o nazwie EP 1.5, stosowałem z powodzeniem
    w nieosłoniętych łożyskach rowerowych narażonych na wodę i było OK.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2009-04-19 19:30:52
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Apr 2009 16:56:59 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam pl.sci.inzynierow,
    >
    >Szukam smaru, ktory dobrze i na dlugo zabezpieczy stal w miejscu styku z
    >drewnem, gdzie moga sie przedostawac roznego rodzaju zanieczyszczenia,
    >czasem dosc agresywne, a takze woda.

    Spróbuj poszukać pod kątem smarów i olejów linowych. Są o niebo tańsze od
    specjalistycznych, a w tym zastosowaniu chyba równie dobre.

  • 5. Data: 2009-04-20 16:10:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 16:56:59 +0200, Maciek napisał(a):
    (...)

    Teraz mam trzy dylematy zamiast jednego :P

    A powaznie to dziekuje bardzo.