-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1tdn9izayopig.1q9cu9pwbyvh8$.dlg@40tude.net>
<57e4ed77$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<8k4mij8hcqo4.1xnq0gsx0cz8f$.dlg@40tude.net>
<ns6jps$1i3$1@gioia.aioe.org>
<3...@g...com>
In-Reply-To: <3...@g...com>
Subject: Re: Smar do przegubów
Date: Mon, 26 Sep 2016 14:01:06 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <57e90e0e$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.180.214
X-Trace: 1474891278 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5151 83.26.180.214:49572
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2054
X-Received-Body-CRC: 3457342931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589128
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
>Smar grafitowy to najpodlejszy z istniejacych smarow.
>Smaruje sie nim najbardziej toporne mechanizmy gasiennice, liny,
>mechanizmy
>pracujace w ciezkich warunkach takie jak resory, elementy mlynow do
>skal,
>malo odpowiedzialne mechanizmy w kopalniach, zwrotnice w transporcie
>szynowym.
>Dozuje sie go za pomoca narzedzi typu szpachelka albo lopata,
>garsciami tez mozna.
>Jest odporny na duze obciazenia ale do lozysk kulkowych sie nie
>nadaje.
A moze jednak jest to smar lepszy niz "zwykly" ?
Jak sam piszesz - na duze obciazenia, i odporny na warunki
srodowiskowe - w sensie - nawet jak ten "tlusty smar" wymyje,
wyparuje, wyschnie, to grafit zostanie i troche smarowac bedzie.
Do lozysk faktycznie sie nie uzywa ... ale moze warto sprobowac, skoro
"zwykly smar" zawodzi ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.16 22:35 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy