  • 1. Data: 2004-03-18 07:45:16
    Temat: Słyszał ktoś o tym ?
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    http://tinyurl.com/33rpg

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 2. Data: 2004-03-18 08:01:15
    Temat: Re: Słyszał ktoś o tym ?
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Tomasz Paszkowski wrote:
    > http://tinyurl.com/33rpg

    toz to jakas kompletna bzdura ! chyba to nie jest 1 kwietnia ?
    w tej notatce nie ma kawalka szczegulow (kto co jak poco komu) Jakos od
    tylu lat mirableka za oceanem sie rozwija i nikt jej nie
    filtrowal/wycinal/pietnowal ... o co tu chodzi ?

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 3. Data: 2004-03-18 08:04:45
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@S...net> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/33rpg

    Biorąc pod uwagę, że niema tam żadnych szczegółów wygląda to na dowcip.
    Tyle, że do 1.kwietnia jeszcze sporo czasu...

    Z#

    PS. IP-Phone'y też wyłączamy ? ;)

  • 4. Data: 2004-03-18 08:06:05
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:
    > http://tinyurl.com/33rpg

    He he. Ciekawe jaka jest maksymalna długość tekstu jaką przyjmują
    obecne przeglądarki w pasku adresu.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 5. Data: 2004-03-18 08:08:36
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl> napisał w wiadomości

    > He he. Ciekawe jaka jest maksymalna długość tekstu jaką przyjmują
    > obecne przeglądarki w pasku adresu.

    No tak :)
    Tak to jest jak człowiek zabiera się za newsy bez wypicia kawy ;)

    Z#

  • 6. Data: 2004-03-18 08:10:29
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > tylu lat mirableka za oceanem sie rozwija i nikt jej nie
    > filtrowal/wycinal/pietnowal ... o co tu chodzi ?

    Popatrz na URL ... to juz pare tygodni po necie krazy, a jeszcze tego
    nie zablokowali ...

  • 7. Data: 2004-03-18 08:12:14
    Od: "Arek Onet" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@S...net> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/33rpg
    >

    > --
    > Tomasz Paszkowski

    wejdź na stronę prezydenta. spróbuj wyszukać cokolwiek nt. VoIP - mi się nie
    udało (w wersji polskiej i angielskiej).
    Wejdź do działu news - ostatni miesiąc - ni ma nic. Także jakiś wkręt. Poza
    tym do myślenia daje też wersja polskojęzyczna (prawie, bo bez polskich
    znaków) komunikatu w ang. wersji strony.

    Arek

  • 8. Data: 2004-03-18 08:16:26
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <c3ble7$1igp$1@news2.ipartners.pl> Zbigniew Sikora napisał(a):
    > Użytkownik "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl> napisał w wiadomości

    > No tak :)
    > Tak to jest jak człowiek zabiera się za newsy bez wypicia kawy ;)

    dokladnie :)

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 9. Data: 2004-03-18 09:06:10
    Od: "marc" <m...@i...net.pl>

    Użytkownik "Arek Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym do myślenia daje też wersja polskojęzyczna (prawie, bo bez polskich
    > znaków) komunikatu w ang. wersji strony.

    następny co kawy nie wypił :D
    polecam espresso

    --
    pozdr
    marcin

  • 10. Data: 2004-03-18 15:01:53
    Od: "Arek Onet" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marc" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie
    > Poza
    >
    > następny co kawy nie wypił :D
    > polecam espresso
    >
    > --
    > pozdr
    > marcin

    Pił, może nawet za dużo i stąd takie zaangażowanie w poszukiwania ;)

    Pzdr,

    Arek