  • 11. Data: 2015-06-23 08:51:20
    Temat: Re: Słuszna idea na lato ...
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-23 o 08:27, z pisze:

    > Nie znam angielskiego.
    > Czy w tym filmie gdzieś jest podane że to ściema?
    > Dla widza jest to normalny marketingowy film promujący produkt.
    > Urabiający rynek, kreujący markę, aurę wokół, dorabiający ideologię.
    > Słowem zachęcający do zakupu... "gadżetu z japkiem" ;-)
    >
    > A to po prostu jest KŁAMSTWO!!!
    > Bezczelne marketingowe KŁAMSTWO!!!

    Masz rację. Film kłamie.
    Takie urządzenie miałoby niezwykłe wzięcie nawet, gdyby ten ekran był
    dwukolorowy tylko. Podobnie jak te zegarki - gdy już w końcu uporają się
    z ich krótkim czasem działania.

    --
    MN

  • 12. Data: 2015-06-23 09:44:18
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-06-23 02:57, Pszemol wrote:
    > "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

    > Ciekawe ile osób jest na tyle noga z techniki że uwierzy
    > w bajeczkę o tym, że to będzie kiedyś prawdziwe urządzenie.
    > Na razie to tylko fotomontaż, nie do wykonania.

    jak 20lat temu oglądałeś Startreka i gościa trzymającego cienkie coś
    (a'la tablet) na którym jest obraz wideo i po którym sunie paluchem, -
    też wówczas myślałeś, że to ściema.
    Teraz masz większą funkconalność w zegarku na ręce....

    Gdzie powiedziałem, że to jest produkowane.
    Stwierdziłem, że gdyby takie coś było produkowane i działało jak na
    filmiku, to bym w to wszedł.
    Może za 10-20 lat będziesz mógł sobie napylić ekran na rękę, wszczepić
    moduł komunikacyjny (o ile go nie będziesz już miał od urodzenia ;) i
    żadna opaska dodatkowa nie będzie potrzebna?

  • 13. Data: 2015-06-23 11:16:44
    Temat: Re: chutzpah (a nie sluszna idea na lato ...)
    Od: ??????????????????????? <u...@b...xxx>

    AL (aka *opozniony* *zaplon*) wrote:
    > ...zimą nieco gorzej, jak trzeba będzie zakasywać rękawy
    > http://tinyurl.com/ochexwr

    hieny kapitalistyczne wszelakimi sposobami poluja
    na zdalnie sterowane tresowane *ludoMALPY* !

    --
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://tinyurl.com/ptddte3 _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://tinyurl.com/pnwqemg _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://tinyurl.com/mnafy6f _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://tinyurl.com/ol3ah6d _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://tinyurl.com/p25xlds _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://tinyurl.com/o7qqgwr _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://tinyurl.com/p3c2ase _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

  • 14. Data: 2015-06-23 19:53:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > Urabiający rynek, kreujący markę, aurę wokół, dorabiający ideologię.
    > Słowem zachęcający do zakupu... "gadżetu z japkiem" ;-)

    Nie wiem, oglądałem wideo w nocy, bez dźwięku...
    Nie trzeba tu znać angielskiego, wystarczy do szkoły chodzić
    i być na poziomie intelektualnym niewolników w Starożytnym
    Egipcie którzy umieli skorzystać z zegara słonecznego aby
    wiedzieć że palce powinny rzucać cień na skórze skoro
    projektor jest w branzoletce...

    > A to po prostu jest KŁAMSTWO!!!
    > Bezczelne marketingowe KŁAMSTWO!!!

    Raczej zabawa, frywolna zabawa z pomysłami.
    Technicznie niewykonalna, i to się rzuca w oczy.

  • 15. Data: 2015-06-23 19:58:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:mmb2m2$v2l$1@dont-email.me...

> [...]
    > wówczas myślałeś, że to ściema.
    > Teraz masz większą funkconalność w zegarku na ręce....

    No ale wtedy miałbym rację, bo to była ściema.
    A że Jobs zobaczył film i postanowił wdrożyć potem to już inna inszość.

> [...]
    > moduł komunikacyjny (o ile go nie będziesz już miał od urodzenia ;) i
    > żadna opaska dodatkowa nie będzie potrzebna?

    W filmie jest nie tylko pokazane co ale też pokazane jest jak,
    a więc projektor jest integralną częścią, a to tak nie zadziała.

  • 16. Data: 2015-06-23 20:24:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    To jest słuszna idea na lato:
    https://www.facebook.com/mpora.germany/videos/162848
    8667397421/?fref=nf

  • 17. Data: 2015-06-23 21:36:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-23 o 19:53, Pszemol pisze:
    > Raczej zabawa, frywolna zabawa z pomysłami.
    > Technicznie niewykonalna, i to się rzuca w oczy.

    Ja to nazywam kłamstwem. Taki relatywizm prowadzi nas do zguby.
    Pokazywany był produkt, jego działanie, budowa, części składowe...
    To wszystko sugerowało że takie urządzenie istnieje i działa w pokazany
    sposób. Bezczelne marketingowe sztuczki.
    Dla mnie to jest kłamstwo i tak uczę swojego syna.
    Jeśli celem było tylko promowanie marki to dalej jest to KŁAMSTWO!!!

  • 18. Data: 2015-06-24 04:42:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > Dla mnie to jest kłamstwo i tak uczę swojego syna.
    > Jeśli celem było tylko promowanie marki to dalej jest to KŁAMSTWO!!!

    O jakiej marce piszesz?