  • 1. Data: 2011-08-01 07:08:57
    Temat: Słupsk - jadłodajnia
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie z serii gdzie zjeść smacznie i tanio w trasie w okolicach Słupska
    (nie MC Donalds przy rondznie) na krajowej 6, jadąc rano z dziećmi ?

  • 2. Data: 2011-08-01 10:08:11
    Temat: Re: Słupsk - jadłodajnia
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-01 07:08, mz pisze:
    > Witam
    > Mam pytanie z serii gdzie zjeść smacznie i tanio w trasie w okolicach
    > Słupska (nie MC Donalds przy rondznie) na krajowej 6, jadąc rano z
    > dziećmi ?

    jak masz cb to spytaj jakiegoś truckera, oni ogarniają wszystkie knajpy
    na trasie....

  • 3. Data: 2011-08-01 10:29:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 01 Aug 2011 10:08:11 +0200, Olo napisał(a):

    > jak masz cb to spytaj jakiegoś truckera, oni ogarniają wszystkie knajpy
    > na trasie....

    Wszystkie nie, tylko te ze stosownym parkingiem.

    No ale jak juz knajpa taki parking ma to musi o klientow dbac, choc moze
    nie maja oni zbyt wirafinowanych gustow.

    J.

  • 4. Data: 2011-08-01 10:44:29
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > jak masz cb to spytaj jakiegoś truckera, oni ogarniają wszystkie knajpy na
    > trasie....

    Jakbym miał to bym spytał i głowy na grupie nikomu nie zawracał ;)

  • 5. Data: 2011-08-01 10:51:24
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2011-08-01 10:29, J.F. pisze:

    > Wszystkie nie, tylko te ze stosownym parkingiem.

    Nie koniecznie - między Nowogardem a Płotami w Lisowie (DK 6) jest
    Marysieńka, która parkingu nie ma - a na CB każdy Ci ją poleci (ja
    zresztą również polecam gorąco - UWAGA - wieeelkie porcje).

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 6. Data: 2011-08-01 10:56:02
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-08-01 10:29, J.F. pisze:
    > choc moze
    > nie maja oni zbyt wirafinowanych gustow.

    Może nie dokładnie tak.
    Gust i potrzeby to ma po prostu każdy inne.
    Pomijając (subiektywną) ocenę smaku i (obiektywną) świeżości dań, to u
    truckera liczy się ilość i cena, a u rodzinki z dziećmi wybór, czystość
    i ewentualne atrakcje dodatkowe. Tak więc IMO bar dla truckera różni się
    od baru dla rodzinki, choć może funkcjonować pod jednym dachem :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2011-08-01 13:00:21
    Od: "gregmu" <g...@p...onet.pl>

    Może tam
    http://www.teleadreson.pl/spolem-powszechna-spoldzie
    lnia-spozywcow-slupsk-bar-marcin-360a93ab0c.html
    kiedyś tam jadałem i mi smakowało

  • 8. Data: 2011-08-01 13:44:44
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "gregmu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Może tam
    > http://www.teleadreson.pl/spolem-powszechna-spoldzie
    lnia-spozywcow-slupsk-bar-marcin-360a93ab0c.html
> [...]

    Fajne ale za daleko od S6, która jest obwodnicą Słupska. Nie mam jej jeszcze na
    google.pl

  • 9. Data: 2011-08-01 14:35:10
    Od: "gregmu" <g...@p...onet.pl>

    Sugerowałem się położeniem tego Mc Donaldsa przy rondzie :)

  • 10. Data: 2011-08-01 14:59:14
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-01 14:35, gregmu pisze:
    > Sugerowałem się położeniem tego Mc Donaldsa przy rondzie :)

    To jeszcze zasugeruj się odpisywaniem pod postem...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi