  • 1. Data: 2011-07-31 22:37:55
    Temat: Ford Focus MK1 spryskiwacze - problem / sugestie
    Od: Adamm <a...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich,

    prośba o sugestie, które mogą pomóc w rozwiązaniu następującego
    problemu.

    W Fordzie Focus 1,6 MK1 skończył się płyn do spryskiwaczy. Jeszcze
    przed dolaniem, na moment odruchowo włączyłem spryskiwacz, ale tak na
    sekundkę (nie wiem czy ma to znaczenie). Po dolaniu płynu do zbiornika
    spryskiwacz nie ma pełnego ciśnienia, sika tak jak by nie mógł. Przez
    sekundę mocniej, ale zaraz po tym przeważnie słabo, tak że ledwo do
    szyby dolatuje. Pompkę cały czas słychać.

    W sieci wszystkie posty z problemem spryskiwaczy, które znalazłem
    dotyczą zamarzania, a narazie nam to jeszcze nie grozi.

    Czy ktokolwiek ma jakieś pomocne sugestie? Pompkę słychać, więc to
    chyba nie ona. Może zatkane sitko przy pompce, ale przed tą sytuacją
    wszystko działało. Nie wiem, czy może się układ jakoś zapowietrzył -
    w takim razie jak go odpowietrzyć. Rurki w komorze silnika które widać
    nie są załamane.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
    Adam

  • 2. Data: 2011-08-01 10:36:27
    Temat: Re: Ford Focus MK1 spryskiwacze - problem / sugestie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 13:37:55 -0700 (PDT), Adamm napisał(a):
> [...]
    > spryskiwacz nie ma pełnego ciśnienia, sika tak jak by nie mógł. Przez
    > sekundę mocniej, ale zaraz po tym przeważnie słabo, tak że ledwo do

    IMO - igla w dlon i przeczyscic dysze.
    A na przyszlosc .. hm
    -dolewac wczesniej ?
    -dolewac tylko wode demineralizowana/gotowy plyn
    -kranowe wlewac przez sitko ?

    J.