  • 1. Data: 2012-09-22 22:49:36
    Temat: Sluchawki do komputera
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Witam

    Poszukuje sluchawek do komputera (w niedlugim czasie na swiat przyjdzie dzidzius
    i potrzebuje sluchawek zamiast zwyklych glosnikow coby nie budzic).
    Wymagania:
    - bezprzewodowe
    - dobra jakosc wykonania
    - dobra jakosc odtwarzanego dzwieku

    Zamierzam przeznaczyc na zakup do 700,- zl.

    Mozecie cos polecic? W zasadzie poza zwyklymi sluchawkami do walkmana, to nie
    mialem nic do czynienia z tym sprzetem.

    Glowne zastosowanie: sluchanie muzyki na komputerze, gry.
    Bylo by fajnie, gdyby sprzet mozna bylo wykorzystac (np. poprzez mozliwosc
    podlaczenia kablem) w Playstation 3, albo do telewizora.

    Za wszelkie uwagi bede wdzieczny.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 2. Data: 2012-09-22 23:28:07
    Temat: Re: Sluchawki do komputera
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 22/09/2012 21:49, Gabriel Zastawnik wrote:
> [...]
    > Bylo by fajnie, gdyby sprzet mozna bylo wykorzystac (np. poprzez
    > mozliwosc podlaczenia kablem) w Playstation 3, albo do telewizora.

    Corsair robi dobry sprzęt, Logitech... Ja jestem starej daty i nadal
    mam wiarę, że Sound Blaster i nic innego :>
    Ja mam Sound Blaster Recon3D Omega Wireless (do konsoli też się
    nadają). Wydają się dość ciężkie, ale w 10minut człowiek się
    przyzwyczaja. Już po samym założeniu wyciszają pomieszczenie, a co
    dopiero jak jest dźwięk. Mają swój procesor dźwięku (to praktycznie
    karta dźwiękowa ze słuchawkami). Odczepiany mikrofon. Nie są tanie.
    Fajne też są (tańsze): Creative Sound Blaster Tactic3D, prawie
    to samo.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-09-22 23:32:19
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości
> [...]
    > karta dźwiękowa ze słuchawkami). Odczepiany mikrofon. Nie są tanie.
    > Fajne też są (tańsze): Creative Sound Blaster Tactic3D, prawie

    Dzieki za sugestie. Nasunelo mi sie jedno pytanie - ten procesor dzwieku, o
    ktorym wspomniales oznacza, ze moglbym nie miec karty dzwiekowej w komputerze?
    Tzn. w tym momencie mam SB Audigy, ale opcja pozbycia sie tej karty w zamian za
    karte umieszczona w sluchawkach nie jest glupia.

  • 4. Data: 2012-09-23 00:31:12
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 22/09/2012 22:32, Gabriel Zastawnik wrote:

> [...]
    > dzwiekowej w komputerze? Tzn. w tym momencie mam SB Audigy, ale opcja
    > pozbycia sie tej karty w zamian za karte umieszczona w sluchawkach nie
    Tak, podłączasz takie coś wielkości spoorej myszki przez USB, jest
    to po prostu dobrej jakości karta dźwiękowa.
    http://www.creative.com/soundblaster/tactic3d/recon3
    domega/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-09-23 01:08:42
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    > Tak, podłączasz takie coś wielkości spoorej myszki przez USB, jest
    > to po prostu dobrej jakości karta dźwiękowa.
    > http://www.creative.com/soundblaster/tactic3d/recon3
    domega/

    Wyglada swietnie.

    Tak troche pytanie OT. Czy ktos sie moze orientuje, czy te aukcje:
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=recon+3d
    +wireless&category=0&sg=0

    sa raczej pewne?

    Ja ogolnie nie mam dobrej opinii o sprzedajacych na allegro. Boje sie wyrzucic
    kilkaset zlotych w podrobke.

  • 6. Data: 2012-09-23 08:20:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gabriel Zastawnik" napisał w wiadomości grup
    > Poszukuje sluchawek do komputera (w niedlugim czasie na swiat przyjdzie
    > dzidzius i potrzebuje sluchawek zamiast zwyklych glosnikow coby nie budzic).

    Bez przesady. Nie bądź więźniem w swoim domu.

  • 7. Data: 2012-09-23 09:14:07
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 23/09/2012 00:08, Gabriel Zastawnik wrote:

> [...]
    +wireless&category=0&sg=0

    > sa raczej pewne?
    >
    > Ja ogolnie nie mam dobrej opinii o sprzedajacych na allegro. Boje sie

    Zawsze patrz, to może być zwykły sklep. Masz też w komputronik, oni
    wysyłają.

    Tu masz test kilku, w tym SB Recon:
    http://pclab.pl/art47789-11.html
    (http://pclab.pl/art47789.html)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2012-09-23 13:13:03
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-09-22 22:49, Gabriel Zastawnik pisze:

    > Glowne zastosowanie: sluchanie muzyki na komputerze, gry.
    > Bylo by fajnie, gdyby sprzet mozna bylo wykorzystac (np. poprzez
    > mozliwosc podlaczenia kablem) w Playstation 3, albo do telewizora.

    Ja mam takie SteelSeries Siberia V2 i jestem zadowolony, przede
    wszystkim są lekkie i nie bolą po czasie oraz nie pocą się uszy.
    Druga sprawa to w/w lekka otwartość obudowy dzięki czemu mam podgląd
    odsłuchowy w razie jakiejś awarii w pokoju dziecka (taż brałem ze
    względu na urodziny dziecka)

    http://www.mackozer.pl/2012/06/20/sluchawki-steelser
    ies-siberia-v2-i-7h/

    http://polygamia.pl/Polygamia/1,97394,9774369,SteelS
    eries_Siberia_V2_for_PS3___test_sluchawek.html?bo=1

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 9. Data: 2012-09-23 13:22:41
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 23/09/2012 12:13, Chris wrote:

> [...]
    ies-siberia-v2-i-7h/

    > http://polygamia.pl/Polygamia/1,97394,9774369,SteelS
    eries_Siberia_V2_for_PS3___test_sluchawek.html?bo=1

    One nie są czasem przewodowe?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 10. Data: 2012-09-23 13:27:34
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-09-23 13:22, DooMiniK pisze:

    ies-siberia-v2-i-7h/

    eries_Siberia_V2_for_PS3___test_sluchawek.html?bo=1

    > One nie są czasem przewodowe?

    Ok ślepy byłem i nie zauważyłem że mają być WiFi. Sorry ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.