  • 1. Data: 2012-09-20 20:51:49
    Temat: HP Pavilion DV 6000 dyski się grzeją.
    Od: s...@g...com

    Witam
    Mam pięcioletniego laptopa z USA. Grzał się bardzo ale się przyzwyczaiłem.
    Półroku temu zmieniałem klawiature i przy okazji posprzątałem w laptopie.
    Dwa tygodnie temu zaczął mi się sypać Windows.
    Zainstalowałem HD Tune. Okazało się że dysk - seagata - ma 65 stopni.
    Poszukałem czegoś innego.
    Znalazłem u kolegi dysk Samsunga HM060II (też kilkuletniego).
    Zamontowałem.
    Po godzienie pracy dochodzi już do 57 stopni.
    Laptop słuzy do ogladania przeglądania WWW.
    jakieś pomysły?