  • Data: 2009-11-01 01:42:21
    Temat: Re: Sluchawki bluetooth
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Andre wrote:
    > Jezeli to w ogole mozliwe interesowala by mnie rowniez sluchawka
    > bluetooth z mozliwoscia zalogowania dwoch telefonow.
    > Istnieja takie? Jaki bylby koszt? Jakie sa Wasze propozycje?

    Zainteresuj się Plantronics'ami z funkcją Multipoint (w słuchawkach
    monofonicznych, nie A2DP) - samo korzystam z modelu Voyager 835 i jestem
    zadowolony: wygląda w miarę neutralnie, mała, dośc długo czuwa, może być
    na raz połączona z dwoma telefonami i (to ju moje dodatkowe wymaganie)
    nie przypala oczu nocą migającą diodą (w samochodzie dośc przydatna
    opcja) :)

    O takim czymś mówię:
    http://www.plantronics.com/north_america/en_US/produ
    cts/mobile/bluetooth-h