  • 21. Data: 2010-09-28 23:34:43
    Temat: Re: Słuchawka Bluetooth
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i7j8p3$ii3$...@i...gazeta.pl

    manta mbh 01
    http://manta.tv/product.php?kat=112&lang=pl&Item=12
    http://www.manta.home.pl/zkwiecien/it/sluchawki/mbh0
    1/opis.html
    MBH-01 Mini Bluetooth Headset

    I co WyNato?:) Z telefonem łączy się bez trudu, rozmawia
    się dobrze... Ale nie próbowałem z notebookiem. :)

    Carrefour sprzedaje ją za 39 złotych. W piątki i w niedzielę
    można mieć o 1.5 taniej, a we wtorki aż o 3 złote taniej... :)

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 749

  • 22. Data: 2010-10-03 21:36:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i7j8p3$ii3$...@i...gazeta.pl

    Zainstalowałem BlueSoleil i mam łączność pomiędzy słuchawką i notebookiem -- ale
    program jest płatny i bezpłatnie po 2 MB przesłanych wyłącza się. :) Może ktoś ma
    na to jakiś sposób poza skrakowaniem programu? :)

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 . 749 ^c 440 440

  • 23. Data: 2010-10-03 21:48:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Oct 2010 23:36:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    >Zainstalowałem BlueSoleil i mam łączność pomiędzy słuchawką i notebookiem -- ale
    >program jest płatny i bezpłatnie po 2 MB przesłanych wyłącza się. :) Może ktoś ma
    >na to jakiś sposób poza skrakowaniem programu? :)

    BS byl dolaczany do niektorych interfejsow BT, tylko znow uwaga -
    czesto nielicenjonowany, tylko wlasnie skrakowany.
    BS dobry jest, ale to chyba troche slepa uliczka - coraz trudniej o
    upgrade.

    Ale powinno ci sie chyba udac bez BS. Odinstaluj go, windows XP i
    pozniejsze powinien interfej BT rozpoznac, cos chyba do podlaczenia
    urzadzen audio ma.

    J.

  • 24. Data: 2010-10-03 22:22:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." v...@4...com

    > Ale powinno ci sie chyba udac bez BS. Odinstaluj go, windows XP i
    > pozniejsze powinien interfej BT rozpoznac, cos chyba do podlaczenia
    > urzadzen audio ma.

    Bez BS chyba nie widziałem tej słuchawki, ale mogę odinstalować
    i sprawdzić raz jeszcze. :) Na słuchawce (na opakowaniu) widnieje
    jakiś obrazek z dopiskiem VoIP compatible. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2010-10-03 23:04:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i8avmp$b1l$...@i...gazeta.pl

    > "J.F." v...@4...com

    Nie widzę pod WXP.

    audio ma.

    Może dziś kupię netbooka z nowszym WinZgroźnym. :)
    Wówczas sprawdzę, co on na to poradzi. :)

    A tutaj (pod WXP) jeszcze postaram się ręcznie
    doinstalować widzenie tej słuchawki bez BS.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2010-10-31 00:19:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr M" op.vjlab72g13q3bq@piotr-komputer

    > Bezproblemowo

    : Nie.

    Po zainstalowaniu BS w pełnej (choć nieświeżej) wersji -- podłączanie
    tej słuchawki to po prostu włączenie jej w czasie, gdy w notebooku jest
    włączony BT. Reszta jak przy podłączeniu mikrofono-słuchawki czy samej
    słuchawki w wersji przewodowej. Tak jest pod WXP. Jak jest pod W7 -- nie
    wiem, bo jeszcze nie instalowałem. Niby pod W7 powinno to pracować i bez
    BS, ale z mikrofonem jest problem -- być może jest przesterowany, ale co
    ja na to przesterowanie poradzę? :)

    Gdy podłączam do notebook mikrofono-słuchawkę po BT -- mam automagiczne
    przekierowanie dźwięków z głośnika i mikrofonu notebookowego na tę podłączaną
    mikrofono-słuchawkę. Po odłączeniu mikrofono-słuchawki automagia zwraca stan
    sprzed podłączenia.

    Bosko. Jeszcze pytanie -- jak mnie słyszą inni.
    Na tyle, na ile mogłem to sprawdzić sam -- jest dobrze.

    Na domiar dobrego okazało się, że i telefony, i mikrofono-słuchawka -- zasilane
    są tym samym napięciem i dziurka (gniazdko) zasilająca w mikrofono-słuchawce jest
    taka sama jak w telefonach, na dodatek jest to po prostu 5 V, czyli zapewne dałoby
    się to ładować wprost z USB komputera. :) Trzeba tylko wziąć przewód USB,obciąć
    jedną z wtyczek i dosztukować doń to, co zostanie po odcięciu zasilacza-wtyczki
    od jego przewodu. ;) Problemem może być mały prąd podawany na USB 2.0 bez linii
    sygnałowych. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'