  • 111. Data: 2011-09-17 07:43:33
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 01:40:52 +0200, AL napisał(a):
    > Kolezanki postanowily wymienic sie dzwonkami i fotkami.
    > Wszystki przeslaly i odebraly sobie pliki procz jednej kolezanki, ktora
    > miala .... iPhonea (a nie wszystkie telefony szczycily sie dumnym
    > okresleniem 'smartfon').

    Ale to akurat nie takie proste.
    Przy dzwonkach czesto jakies copyrighty czy inne prawa dostepu,
    nokia bluetootha w ogole oprogramowala jakos dziwnie..

    > No tak, ale Amerykanie nie wiedza, ze moze im czegos brakowac - skoro
    > nigdy tego nie uzywali, co nie upowaznia Cie do stwierdzenia, ze dana
    > funkcja jest niepotrzebna.

    No ale tu Pszemol ma argument - jakby bylo radio FM potrzebne, to ktos by
    robil jako dodatek. Milionow klientow sie nie lekcewazy :-)

    Niewykluczone tez ze macie racje - nastepny iphone bedzie mial radio, Steve
    oglosi to jako epokowy wynalazek, a miliony Amerykanow odkryja ze bardzo
    lubia sluchac radia.

    J.

  • 112. Data: 2011-09-17 08:01:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 15:52:43 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Prędzej mi braknie wifi w telefonie niż tunera FM.
    > W szczególności wifi mogę użyć do słuchania radia
    > a tunerem FM nie posurfuję po internecie...

    ale nadajnik FM ma zasieg 100km, a wifi 100m, wiec moze sie skonczyc ze ani
    nie posurfujesz, ani nie posluchasz :-)

    A surfowac mozna tez po GSM/UMTS, dziwny troche wydaje mi sie pomysl
    uzywania w domu czy pracy iphona do surfowania, albo jechania do
    najbliszego publicznego internetu zeby sobie posurfowac nei zabrawszy
    notebooka :-)

    No dobra, mozna zatrzymac sie gdzies na kawe i pogode sprawdzic, ale pogoda
    i komunikaty narciarskie sa tez w radiu :-)

    J.

  • 113. Data: 2011-09-17 10:40:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > sam se na to odpowiedz.
    > Masz tu wedke: www.mgsm.pl

    Zauwaz, ze pszemol "sprytnie" probuje uprzecietnic ajfona, znaczy skoro byle
    jaki telefon nie ma to ajfon nie majac nie odbiega i jest git - ale nie
    odbiega od najtanszego badziewia.

  • 114. Data: 2011-09-17 10:42:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "AL" <a...@s...tam> wrote in message

    > Zgadzam się na kompromis polegający na tym, że nie będę miał całej
    > plejady niepotrzebnych opcji natomiast te funkcje na których mi zależy
    > będą zrobione wyśmienicie i będą mi się bardzo podobać.

    Ale zaraz po wyjsciu kolejnej wersji wszystkie dotychczas niepotrzebne, ale
    zawarte w nowym modelu stana sie supercoolerskie i niezbedne, oraz beda
    stanowily o przodownictwie w postepie technologicznym ogryzka.

  • 115. Data: 2011-09-17 12:08:25
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 17 09 2011 9:43, J.F. pisze:

    > Ale to akurat nie takie proste.
    > Przy dzwonkach czesto jakies copyrighty czy inne prawa dostepu,
    > nokia bluetootha w ogole oprogramowala jakos dziwnie..

    ZTCW Nokia nie pozwala przesyłać plików chronionych prawami autorskimi i
    ma tak od czasów królowania IrDy. Co w tym dziwnego?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 116. Data: 2011-09-17 16:51:40
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    > Nie Marconiego tylko Popowa :-P

    Jaki przyjmujesz wyznacznik? Chronologiczny? Jeśli tak, to bardzo się
    mylisz, bo w rok przed Popowem przesyłanie sygnałów za pomocą "fal
    Hertza" demonstrował sir Oliver Lodge. A może weźmiemy pod uwagę
    zaawansowanie prac? Wtedy Tesla nie ma sobie równych.
    Wielkim osiągnięciem Marconiego było wprowadzenie wynalazku na rynek.
    Zwykle właśnie ten sukces gwarantuje tytuł "wielkiego wynalazcy"...

    A tak naprawdę sukces zwykle ma wielu ojców.

  • 117. Data: 2011-09-18 12:39:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > uzywania w domu czy pracy iphona do surfowania, albo jechania do
    > najbliszego publicznego internetu zeby sobie posurfowac nei zabrawszy

    W domu/pracy można posurfować coś szybkiego, gdzie albo nie możesz
    (meeting) albo nie chce Ci się (siedzisz na kanapce przed TV) a chcesz coś
    na szybkiego sprawdzić w sieci.

    > No dobra, mozna zatrzymac sie gdzies na kawe i pogode sprawdzic,
    > ale pogoda i komunikaty narciarskie sa tez w radiu :-)

    Można też sprawdzić w sieci ruch uliczny, czy nie ma kraksy na drodze
    gdzie są na mapie stacje benzynowe, czy jest jakiś skrót bo widzisz korek
    który Cię zaskoczył w drodze, w końcu mogą wyskoczyć różne sprawy
    na które się nie przygotowałeś i internet w kieszeni a nie w laptopie
    okazać się może bardzo przydatny i wręcz niezastąpiony... Fakt, że
    wtedy raczej GSM/UMTS a nie wifi, ale Ty ciągle o tym laptopie, więc...

  • 118. Data: 2011-09-18 12:41:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j50o43$4lf$2@inews.gazeta.pl...

    > karta 16GB SD to koszt 10$ a nie 100$
    > i mozna tych kart miec XXX a nie jedna niewymienna pamiec.
    > Czujesz roznice?

    Nie czuję, bo ja swojego 16G nie zapełniłem jeszcze od ponad roku...
    Ale może Ty czujesz, choćby wirtualnie :-)

  • 119. Data: 2011-09-18 12:45:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Kingston rozwiązał problem, cena też przystępna ;-)
    > http://applefobia.blox.pl/2011/09/Wreszcie-alternaty
    wa-dla-kart-SD.html

    Niech zgadnę - też tam nie ma gniazdka dla SD? :-)

  • 120. Data: 2011-09-18 13:04:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j50ns3$4lf$1@inews.gazeta.pl...

    > alez ja mam rowniez kontakt z innymi osobami z US i Kanady
    > - stad mam porownanie.

    Porównanie kogo do kogo? Bo chyba się pogubiliśmy ciutkę...

    > gdyby to byla jedyna wada - to bym nawet jej nie zauwazyl.
    > Bo sa banki danych, no wlasnie - ale jak przegrac na nie dane z iPhonea
    > (no dobra - mozna kabelkiem, ale ale - jesli bank danych ma wejscie USB
    > host - to czy to jest wystarczajace, czy jednak brak iTunes bedzie
    > przeszkoda?)

    Apple robi do tego jakieś chmury przy współpracy z Amazon i Microsoft.

    > to przyklad - jesli ma to byc smartfon - ma mi zapewnic funkcjonalnosc
    > w roznych sytuacjach a nie tylko takich, ktore przewiduje instrukcja
    > uzytkownika.

    No ale jest to przykład "akademicki" tylko, czyli z kategorii
    "a mój telefon ma opcję X i mnie to cieszy, mimo że jej nie używam".

    > bez zmozliwosci wymiany, rozszerzenia.
    > Czyli ograniczenie - i to spore - zwlaszcza na dluzszych wyjazdach.

    Kupując iPhone 4 miałem do wyboru z abonamentem AT&T mniejszy
    model za $199 z 16GB pamięci i większy model za $299 z 32GB.
    Wybrałem ten mniejszy i uważam że nie zrobiłem błędu - nie byłem
    w stanie w czasie ponad roku użytkowania zapełnić nawet w połowie
    tej pamięci, a co za tym idzie nie wykorzystałbym w żaden sposób
    tych dodatkowych 16G za które zapłaciłbym wtedy sporą gotówkę.
    Jeśli iPhone 4 nie będziesz używał w roli bardzo drogiego flashdrive to
    ta ogromna pamięć i jej rozrastanie/wymienność nie jest Ci potrzebna.

    Czasem mam wrażenie że oceniacie wady iPhone przez pryzmat
    swoich telefonów - tymczasem iPhone używa się nieco inaczej...
    To tak jak z komputerami Mac i tymi z Windows - troche inna filozofia.