eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne... › Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-24 08:33:06
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-24 02:34, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Oczywiście :-))) Miliony wybitnie inteligentnych Polaków wybiera
    > sobie patentowanych idiotów na swoich reprezentantów....
    > To bardzo logiczne, Liwiusz... bardzo logiczne. Wniosek jest tylko
    > jeden, ten który przedstawiłem wyżej: jakie społeczeństwo taka
    > jego demokratyczna reprezentacja...

    Pszemol, nie chcę, abyś żył w ignorancji i powielał takie głupoty na
    innych grupach.

    Więc udzielę Ci bezpłatnej korepetycji:

    zgodnie z krzywą Gaussa idiotów jest tak samo mało, jak bardzo
    inteligentnych. Ta Twoja większość, to po prostu przeciętni.

    Jeśli ktoś uważa, że wg krzywej Gaussa najwięcej jest idiotów, to od
    razu sugeruje w jakiej części wykresu sam się znajduje ;)

    --
    Liwiusz