eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne... › Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Date: Wed, 14 Sep 2011 08:24:57 -0500

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j4pequ$hkl$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie jest popularne wśród posiadaczy sprzętu, do którego trzeba dopinać
    > kablami jakieś motoidła aby dodać funkcjonalność obecną w normalnych
    > telefonach (i nie tylko) od wielu lat. Czyli klasyka: "w najlepsiejszym
    > telefonie w tym kwadrancie galaktyki nie ma jakiejś funkcji, zatem nie
    > jest nikomu potrzebna". Nie ekstrapoluj tej mentalnej dewiacji na obszary
    > normalnego życia.

    Ale to nie jest głupie - pomyśl - gdyby to była dla mnie niezbędna funkcja
    to bym nie kupił telefonu który tej funkcji nie ma. Jak sądzisz, czy
    bardziej
    prawdopodobne jest że kupujący iPhone zostali oszukani, bo myśleli że
    kupują telefon z tunerem FM a dostali bez tunera? Czy może bardziej jest
    prawdopodobne że mieli tą funkcję lub jej brak głeboko w d***?

    > I przedstawiony jako największy przełom w technice od czasów Marconiego.

    Być może tak zostanie przedstawiony - trudno mieć za złe firmie
    że zachwala swoje produkty - każdy producent zachwala po swojemu.