  • 1. Data: 2011-12-28 04:32:04
    Temat: Słownik
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Czy to tylko w PL są problemy ze słownikiem? Nie ważne od jakich
    producentów telefonów.

    Czy ci producenci mają tak głęboko w doopie polski język i Polskę, że
    trzeba w obecnym czasie, bawić się w jakieś dodawania i pieprzenie co i
    tak nie działa? Co to jest do cholery? Żyjemy w latach 90tych ??

    Czy też uważacie że to jest niepoważne?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2011-12-28 08:06:51
    Temat: Re: Słownik
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Czy to tylko w PL są problemy ze słownikiem? Nie ważne od jakich
    > producentów telefonów.

    Nie mam zadnych problemow z polskimi slownikami w Samsungach Galaxy.
    Nie bardzo wiem o czym piszesz ?

    > Czy ci producenci mają tak głęboko w doopie polski język i Polskę, że
    > trzeba w obecnym czasie, bawić się w jakieś dodawania i pieprzenie co
    > i tak nie działa? Co to jest do cholery? Żyjemy w latach 90tych ??

    Znaczy sie : A co Ty chciales ?
    Wiekszosc wszelakich programow miala juz w latach 90`-tych jezyk
    rosyjski, dzis maja prawie wszystkie.
    A Polska ? Takie malutkie panstewko gdzies w Europie ? Nie bardzo warto,
    biedniejszym producentom - starac sie o ten rynek.

    > Czy też uważacie że to jest niepoważne?

    Ze nas olewaja ?

  • 3. Data: 2011-12-28 18:39:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

[...]

    Powinni tego zabronić

  • 4. Data: 2011-12-29 22:36:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2011 05:32:04 +0100, Piotr M napisał(a):
> [...]
    > trzeba w obecnym czasie, bawić się w jakieś dodawania i pieprzenie co i
    > tak nie działa? Co to jest do cholery? Żyjemy w latach 90tych ??

    A konkretnie to o co chodzi ?
    Niepowazne to jest inwestowanie w produkt dla kraiku ktory i moze i ma
    35mln mieszkancow, ale to biedota i nie chca placic duzo za produkty :-)

    J.