-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <4...@g...com>
<ppkq33$gpg$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<a...@g...com>
<c...@g...com>
<pplqvs$dsm$1@dont-email.me>
<8...@g...com>
<5bbeba82$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<ppmtl8$9e6$1@node2.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<ppn52q$g4a$1@node2.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<ppq9nc$vog$1@node1.news.atman.pl>
<15tt0cbipblzt.1rbeudlvrlg9r$.dlg@40tude.net>
<ppr085$lc6$1@node1.news.atman.pl>
<izt9fnf2cxgq.15xci472gngco$.dlg@40tude.net>
<pps14l$jh2$1@node1.news.atman.pl>
<z0mb73acnefo.1x21r0wvo9gpj$.dlg@40tude.net>
<ppsavv$9dq$1@node2.news.atman.pl>
Date: Sat, 13 Oct 2018 12:39:38 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 79
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1539427178 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 477 82.143.187.50:53796
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4606
X-Received-Body-CRC: 3662408186
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2641336
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 13 Oct 2018 10:39:29 +0200, Cavallino napisał(a):
> W dniu 13-10-2018 o 10:23, J.F. pisze:
>> U nas mozna by sprobowac
>> Art. 160.
>> § 1. Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty
>> życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu,
>> podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
>
> No właśnie. A nie 15.
Ale podawalem jeszcze kilka.
A jak potraktuja jako wspoludzial, to i u nas grozi 8 lat ...
> Już nie wspominając o tym, żeby na taką lekkomyślność dało się wytoczyć
> najcięższe działa.
>>> Nie - ten trzeci spowodował ten wypadek, jako jedyny z nich naruszył
>>> wszystkie możliwe zasady jazdy, również szybkiej i na limicie.
>>
>> Patrzac na film, to trzeci przywalil w drugiego i spowodowal, ze ten
>> przesunal sie w prawo. A jakby tego nie zrobil, to kto wie jakby to
>> sie skonczylo - udaloby mu sie zmiescic w srodku,
>
> Na to wygląda.
> O ile w ogóle nie dałby rady schować się za wyprzedzanego - to jednak
> były hamulce w Ferrari, a nie w Skodzie, albo suvie, choćby i Porsche.
>
>
> czy zmusilby skode
>> do gwaltownego uniku, w wyniku ktorego wylecialaby za barierke,
>
> Skoda ten unik i tak zrobiła, ewidentnie widać że to wystarczyłoby.
Ale on nie zrobil. Ten po prawej moglby zjechac i zrobic wiecej
miejsca, ale jakos nie zjezdzal. Zreszta nie wolno..
>>> W ogóle pomysł, żeby najcięższe i najgorzej hamujące auto w kolumnie,
>>> jechało z tyłu i to bez zachowania jakiegokolwiek odstępu, sam w sobie
>>> był pierwotną przyczyną problemu.
>>> Cała reszta to już skutek tych decyzji.
>>
>> A moze jednak powod byl wczesniej - kto to slyszal, zeby sobie wyscigi
>> urzadzac :-)
>
> A skąd wiesz, że to były wyścigi?
> Dla lamerów każda szybka jazda oznacza wyścig, a mi to wyglądało tylko
> na poruszanie się w szybkiej kolumnie.
> Przynajmniej nic więcej na żadnym filmie nie widać.
>
> BTW: Nigdy nie jechałeś w kolumnie na jakimś zlocie?
No ale przeciez borowikiem nie jestem, wiec tak nie jechalem, zeby
wyprzedzac w ciemno za innymi ...
>>>>> Brak związku.
>>>> No chyba, ze sie w trojke umowili na maly rajd po Slowacji ...
>>> Nadal bez związku.
>>> Naruszyli przepisy drogowe i tylko tyle, nie wjechali tam uzbrojonymi
>>> czołgami przecież, tylko legalnie zarejestrowanymi i dopuszczonymi do
>>> ruchu samochodami.
>> Albo z gory zaplanowali ze beda lamac przepisy ... i to juz nie jest
>> tak calkiem wypadek.
> Tylko co? Morderstwo?
Raczej nie, ale skoro sad potraf stwierdzic "poniewaz oskarzony
swiadomie wprowadzil sie w stan odurzenia ..."
>>> Słowacy niech się lepiej zajmą wyjaśnianiem działań włoskiej mafii u
>>> nich, zamiast robić z igły widły.
>> Moze wloska mafia jest mniej dokuczliwa :-)
> Przymuleni kapelusznicy zza klawiatur co najwyżej się nią mniej
> interesują....
> Tutaj powód takiego szumu jest jeden - marki aut które brały udział w
> tym zdarzeniu.
> Zazdrość ludzka, a szczególnie polska, nie ma żadnych granic.
Na razie mamy zazdrosc słowacką :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.18 13:03 RadoslawF
- 13.10.18 13:44 Shrek
- 13.10.18 13:52 J.F.
- 13.10.18 13:54 J.F.
- 13.10.18 15:23 Shrek
- 13.10.18 15:25 Shrek
- 13.10.18 15:37 Zenek Kapelinder
- 13.10.18 18:18 kk
- 13.10.18 18:19 kk
- 13.10.18 18:21 kk
- 13.10.18 18:39 Cavallino
- 13.10.18 21:07 ToMasz
- 13.10.18 22:11 RadoslawF
- 13.10.18 22:14 RadoslawF
- 13.10.18 22:27 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A