    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Date: Sat, 13 Oct 2018 10:39:29 +0200
    <ppn52q$g4a$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <ppq9nc$vog$1@node1.news.atman.pl>
    <15tt0cbipblzt.1rbeudlvrlg9r$.dlg@40tude.net>
    <ppr085$lc6$1@node1.news.atman.pl>
    <izt9fnf2cxgq.15xci472gngco$.dlg@40tude.net>
    <pps14l$jh2$1@node1.news.atman.pl>
    <z0mb73acnefo.1x21r0wvo9gpj$.dlg@40tude.net>

    W dniu 13-10-2018 o 10:23, J.F. pisze:
> [...]
    y-sud-v-ziline-poslal-do-vazby-dalsieho-polskeho-vod
    ica/ Porkurator zmienił kwalifikacje czynu i dwóm jegomością (mercedes i ferrari)
    grozi do 15 lat więzienia

    > Nie, ale skad wiesz jakie tam nastroje ?
    > Moze sady sie wlaczyly do walki z piractwem :-)

    > Prokuratura naciagnie, sad klepnie ...
    >
    > U nas mozna by sprobowac
    > Art. 160.
    > § 1. Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty
    > życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu,
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    No właśnie.
    A nie 15.
    Już nie wspominając o tym, żeby na taką lekkomyślność dało się wytoczyć
    najcięższe działa.

    > Patrzac na film, to trzeci przywalil w drugiego i spowodowal, ze ten
    > przesunal sie w prawo. A jakby tego nie zrobil, to kto wie jakby to
    > sie skonczylo - udaloby mu sie zmiescic w srodku,

    Na to wygląda.
    O ile w ogóle nie dałby rady schować się za wyprzedzanego - to jednak
    były hamulce w Ferrari, a nie w Skodzie, albo suvie, choćby i Porsche.

    czy zmusilby skode
    > do gwaltownego uniku, w wyniku ktorego wylecialaby za barierke,

    Skoda ten unik i tak zrobiła, ewidentnie widać że to wystarczyłoby.

    > A moze jednak powod byl wczesniej - kto to slyszal, zeby sobie wyscigi
    > urzadzac :-)

    A skąd wiesz, że to były wyścigi?
    Dla lamerów każda szybka jazda oznacza wyścig, a mi to wyglądało tylko
    na poruszanie się w szybkiej kolumnie.
    Przynajmniej nic więcej na żadnym filmie nie widać.

    BTW: Nigdy nie jechałeś w kolumnie na jakimś zlocie?

    > Albo z gory zaplanowali ze beda lamac przepisy ... i to juz nie jest
    > tak calkiem wypadek.

    Tylko co?
    Morderstwo?

    > Moze wloska mafia jest mniej dokuczliwa :-)

    Przymuleni kapelusznicy zza klawiatur co najwyżej się nią mniej
    interesują....
    Tutaj powód takiego szumu jest jeden - marki aut które brały udział w
    tym zdarzeniu.
    Zazdrość ludzka, a szczególnie polska, nie ma żadnych granic.