  • 71. Data: 2014-04-20 16:07:34
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5353d188$0$2160$65785112@news.neostrada.pl...

    > Gdy czasem wylozy sie przegladarka www wyswietla sie info, ze program sie
    > wyzlozyl. Komunikat wymaga tapniecia na OK. Co tam jeszcze jest nie
    > pamietam, bo widze to bardzo rzadko.
    > Natomiast nie przypominam sobie niczego takiego w iOS6. AppStore sie po
    > prostu wykrzaczyl i uruchomil ponownie.
    > Ale akurat to dla mnie ficzer o zadnej wartosci, wazne zeby sie krzaczylo
    > jak najrzadziej.

    To oczywiście truizm - ważne aby się nie wykrzaczało.
    Ale jak się już wykrzaczy, to albo uznajemy komunikat dla użytkownika
    niepotrzebny i po prostu bez słowa odpalamy appka znowu, najlepiej
    z zachowanego stanu sprzed wykorbki, albo - jeśli uznajemy że komunikat
    jest ważny - to upewniamy się że użytkownik akurat patrzy na ekran i nie
    znikamy komunikatu zanim go nie przeczyta i nie tapnie w OK.

  • 72. Data: 2014-04-20 16:12:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Zaglosuj, dowiedz sie czego pragna uzytkownicy iPhone'a :]
    > http://www.cultofmac.com/272632/buy-iphone-larger-sc
    reen-poll/

    Po pierwsze, wbrew temu co ta pani mówi, powiększenie ekranu z 3.5
    do 4" w nowych wersjach iPhone 5 NIE wpłynęło na użytkowanie go
    jedną ręką, i to był główny sens mojej wypowiedzi.

    Co do ankiet tego typu, moim zdaniem nie są wiarygodnym badaniem
    statystycznym bo próbka badanych nie jest statystycznie neutralna...

  • 73. Data: 2014-04-20 16:50:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 08:37:54 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A jakie pliki chciałbyś przekazywać między appkami a nie możesz?
    > W iOS możesz przekazywać na przykład pliki obrazków, pliki html,
    > pliki dokumentów, np. pdf między appkami.

    A ja bym chcial np pliki gpx. Albo kml. Albo txt.
    Albo rtf. A w ogole wszystkie.

    J.

  • 74. Data: 2014-04-20 17:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Czemu nie działa?

    To sie trzeba pytac tandemowi microsoft / nokia - ponoc za mało ramu.

    > Czemu nie sprawdziłeś przed zakupem?

    Z tego samego powodu dla ktorego kupujac PC nie sprawdzam czy bedzie na nim
    działał office czy opera a kupujac samochód nie sprawdzam czy bedzie mozna
    nim jezdzic po autostradzie.
    Zakładam, ze pewne funkcje są uniwersalne.
    Nokia zrobiła mnie w ch...ja i tak szybko jej tego nie zapomnę.

    > No zgadzam się :-)

    :)

  • 75. Data: 2014-04-20 17:01:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A ja bym chcial np pliki gpx. Albo kml.
    > Albo txt. Albo rtf. A w ogole wszystkie.

    Co to są te pliki gpx lub kml? Używa tego więcej niż jeden apek?

    Co do txt lub rft to w iOS czytając coś w przeglądarce Safari
    możesz wysłać treść strony do Readera, inna appka...
    W notatniku (txt) możesz wysłać plik do SMSa, e-maila do
    pamięci podręcznej (copy) aby z pamięci podręcznej wyjąć
    w innym apku (paste).

    Oprócz zachowań wbudowanych w sam system iOS masz też
    wiele appek które obsługują wymianę plików... Np. FileManager
    możesz kliknąć na pliku i wybrać "Send to..." i pojawia Ci się
    4 inne appki które mogą plik przyjąć, u mnie jest to "Open in
    Text&PDF" (alternatywny readerek pdfów), "Open in Printer",
    "Open in Epson iPrint" oraz "Open in Google Drive"... Da się :-)

  • 76. Data: 2014-04-20 17:16:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 15:00:25 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > To sie trzeba pytac tandemowi microsoft / nokia - ponoc za mało ramu.

    Ech.. a na Microsoftowym systemie w 2003 roku Skype działało jak burza na
    64MB. Dało się.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 77. Data: 2014-04-20 17:25:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ech.. a na Microsoftowym systemie w 2003 roku Skype działało
    > jak burza na 64MB. Dało się.

    Ile ramu miała moja Nokia Xtreme Music z symbianem,
    a Skype jakiś tam archaiczny na tym mogłem opalić...

  • 78. Data: 2014-04-20 18:14:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-20 16:12, Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > Co do ankiet tego typu, moim zdaniem nie są wiarygodnym badaniem
    > statystycznym bo próbka badanych nie jest statystycznie neutralna...

    W czerwcu dowiemy sie czego "chca" uzytkownicy iPhone'ow gdy Tim wraz z
    Jonym przedstawia nowy, jedyny i najlepszy rozmiar ekranu.

  • 79. Data: 2014-04-20 18:20:24
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > Text&PDF" (alternatywny readerek pdfów), "Open in Printer",
    > "Open in Epson iPrint" oraz "Open in Google Drive"... Da się :-)
    w androidzie mam tak:
    Aparat robi fotkę ( a właściwie 3 fotki) HDR 2.5mega, send to "image
    shrinker" zmniejszenie do 0.5 mega i wysyłka gmailem. Czyli z
    przekazywaniem danych niema problemu, a 2 z 3 programów są z obce, gmail
    systemowy

    ToMasz

  • 80. Data: 2014-04-20 18:38:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
> [...]
    > shrinker" zmniejszenie do 0.5 mega i wysyłka gmailem. Czyli z
    > przekazywaniem danych niema problemu, a 2 z 3 programów są

    Ee.... jeśli chodzi o fotki to w iOS w ogóle nie ma problemu, bo
    te są traktowane dosyć przyjaźnie: obsługuje się je copy/paste.
    A zatem każda aplikacja która obsługuje pamięć podręczną
    może wysłać i przyjąć fotkę do innej takie aplikacji...