    From: qrt <a...@j...mail>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Date: Mon, 21 Apr 2014 00:33:12 +0200 (CEST)
    <5epkqnnr1bib$.dlg@lepper.institute.com>
    <riifsbm9uosy.j2o18g7kxuuw$.dlg@40tude.net>
    <5...@l...institute.com>

    Waldek Godel <n...@o...info> Wrote in message:

    > No to WP odpada.. user wyjmuje z pudełka i nie działa. Trzeba czekać pół
    > roku, jakieś update robić, jedna rzecz zacznie jako tako działać. Kolejne
    > pół roku i kolejna rzecz. A setki innych wciąż nie działają. Do kitu taki
    > system.

    akurat dzialac dzialala. a to ze nie spelnia twoich wymagan badz
    tez wydaje ci sie ze nie spelnia twoich wymagan to jest nieco
    inna kwestia.

    > Co zresztą wyraźnie widać w statystykach sprzedaży. Pomimo miliardów
    > wpompowanych w reklamę sprzedaje się.. wciąż nędznie.

    co oczywiscie moze miec nikly zwiazek z jakoscia. desktopowy
    windows 8 tez ma fatalna prase pomimo ze jest naprawde bardzo
    przyzwoitym system.

    Wyniki finansowe Nokii przed
    > sprzedażą Microsoftowi wskazywałyby raczej to drugie.
    >
    > Całość sytuacji przypomina ajfona z roku 2007. Gówniany system, pięć apek
    > na krzyż i na każdym kroku bezsenowne ograniczenia. Problem w tym, że nawet
    > kościół kupertyński wyciągnął jakieś wnioski z sytuacji, a w Microsofcie
    > już czwarty rok z rzędu mamy rok 2007. Taki rok świstaka.

    no prosze cie. twierdzenie iz od czasu wp7 do teraz niewiele sie
    zmienilo nie jest merytorycznym argumentem do ktorego mozna sie
    odniesc na powaznie.
    ja rozumiem ze palasz do nich niechecia szczera i bezinteresowna
    ale postraj sie nieco mniej z tym afiszowac.