  • Data: 2014-04-20 15:28:21
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "qrt" <...@i...jakis> wrote in message
    news:1nthxypcj4ons$.7etd6k9bdxx3$.dlg@40tude.net...
    > punkt 3 - to jest chyba cena za to by system nie zamulał.
    > Aplikacje nie siedzą non-stop w pamięci ino sa ubijane/usypiane, a w tle
    > dziłają jedynie jakieś mniej zasobożerne wątki (np od powiadomień)
    > Nie wiem czy tak to naprawdę działa (nie znam sie na tym szczególnie) ale
    > tak mi to wygląda.

    To raczej dzieje się tak, że po prostu dwie apki się jednocześnie nie
    mieszczą w pamięci operacyjnej telefonu z systemem - w iOS dzieje się tak
    dopiero po uruchomieniu 4-tej, 5-tej dużej, zasobożernej apki - przełączanie
    między 4-5 apkami powoduje że któraś z nich wypada z ram i musi
    być przeładowana, ale przeładowuje się w stanie w jakim została ubita,
    nie ładuje się od początku. Do dużych appek które potrafią zeżreć dużo
    pamięci należą między innymi Facebook i Skype - zajmują miejsce
    2-3 małych apek. Po prostu z tego co piszesz WP radzi sobie trochę
    gorzej z 1Gb ramu niż taki iOS czy Android. Może gorzej dzielą się kodem
    apek na część wspólną (dll'e systemowe) i część specyficzną dla apka?