  • Data: 2014-04-19 17:15:32
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: qrt <...@i...jakis> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Apr 2014 22:17:37 +0200, atm napisał(a):

    > http://www.spidersweb.pl/2014/04/windows-phone-po-35
    -roku.html

    ja wiem czy to takie ciekawe?

    IMO tekst pisany z perspektywy osoby która systemu nie zna, nie używa ale
    wie ze jest zły bo te co ona używa to sa inne.

    centrum powiadomień ? naprawdę jest tak kafle doskonale spełniają jego
    rolę. Co do szybkich ustawień zgoda.

    regulacja głośności - na poczatku mnie to irytowało ale teraz nie mam tego
    problemu - przyzwyczaiłem sie i jest ok.

    Z IE ma racje

    tapeta? no proszę....

    wp ma inne - IMO bardziej irytujące właciwości. ale aby to wiedzieć
    i napisać o nich tekst to trzeba systemu używać.