  • Data: 2013-12-15 14:23:24
    Temat: Re: Slax i RS232
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan DJ napisał:

    > Ja się dłuuugo myśli, to może i wyjdzie aplikacja idealna pod każdym
    > względem,

    Nie, na pewno nie wyjdzie idealna, a zwłaszcza pod każdym względem.
    Ma wyjść porządna.

    > lecz okazać się może że:
    > - przestała być potrzebna, z rozmaitych względów

    Kolejny pozytyw. Czasem nawet myśleć nie trzeba, wystarczy trochę
    poczekać, by ustrzec się przed niepotrzebną pracą.

    > - lub w międzyczasie konkurencja wypuściła szybciej na rynek aplikację,
    > która się zagnieździła na rynku na dobre, i nikt naszej nie kupi.

    To jest to "inaczej". Casus iPhone był omówiony w poprzednim zdaniu
    cytowanej wiadomości -- tutaj nie pasuje.

    Jarek

    --
    Taki to był Stasek Nędza z Pardałówki, co to z nudów wynnaloz myślenie.