  • 61. Data: 2019-09-17 15:14:55
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.elektronika sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    > wysyłasz wtedy cokolwiek co jest zdjęciem twarzy - nawet wygenerowanej
    > losowo i łykają - nikt tego nie sprawdza przy takiej ilości ludzi.

    U mnie nie łyknęli, zablokowali konto na stałe.

  • 62. Data: 2019-09-17 15:15:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Był okres gdy wyglądało, że FB próbuje mnie zmusić do
    >"zaprzyjaźnienia
    >się" z większą masą ludzką. Robił to tak, że odmawiał wyświetlania
    >więcej niż 1-2 bieżących wiadomości a dalej miałem łądny banerek, że
    >jak
    >chcę więcej to mam się zaprzyjaźnić :) Po chyba pół roku takiego
    >nękania
    >odpuścili i w sumie jedyne co mnie wk..wia, to że od czasu do czasu

    Ciekawe ... "klienci" zaczeli narzekac na uciazliwosc ?

    Bo to tez troche celowa polityka moze byc, ze czytac moga tylko
    oficjalni znajomi, ktorych zaakceptowales...

    >ordynarnie kłamią sugerując, że ktoś z moich znajomych poleca jakąś
    >np.
    >stonę.

    A jestes pewien ? Moga miec druga liste twoich znajomych - tych,
    ktorych podejrzewaja o znajomosc, moze nawet dobrze podejrzewajac :-)
    Choc z drugiej strony na pewno zrobil sie rynek na "znajome" polecenia
    :-)

    J.

  • 63. Data: 2019-09-17 16:42:11
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 17.09.2019 o 13:29, Piotr Gałka pisze:

    > Nie miałem pojęcia, że bez zdjęcia nie da się mieć konta.
    > Czy wizerunek to nie są wrażliwe dane osobowe przypadkiem?
    > P.G.

    Mam bez zdjęcia, ale dawno założone. Jak będą chcieli zdjęcie, to
    userdel.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 64. Data: 2019-09-17 16:48:43
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nr telefonu lub adres e-mail w tym koncie nie byl prawdziwy ?
    Na 99% numeru telefonu nie było - tylko sam lipny mail

  • 65. Data: 2019-09-17 16:51:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > wspólnego (tak jak i z PayPalem zresztą). Praca czy nie praca, na tych

    a paypal czemu? Co prawda przestałem używać aktywnie jak sposobem na
    doładowanie konta u nich została firma która (nie pamiętam) ale
    przejmuje dane logowania (czyli im się logowaliśmy a oni w naszym
    imieniu przez stronę banku czy jakoś tak). Dawno temu było i nie
    pamiętam dokładnie ale nie byłem jedynym oburzonym:)

  • 66. Data: 2019-09-17 16:56:08
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 17 września 2019 03:56:31 UTC-5 użytkownik sirapacz napisał:

    > wysyłasz wtedy cokolwiek co jest zdjęciem twarzy - nawet wygenerowanej
    > losowo i łykają - nikt tego nie sprawdza przy takiej ilości ludzi.

    Oni odemnie zazyczyli sobie zdjecie dowodu osobistego lub podobnego dokumentu. Mial
    byc oficjalny i ze zdjeciem.

    I mam podejrzenie ze to ktos kliknal zeby mnie zweryfikowali. Jakis denuncjator
    indywidualny badz z grupy do jakiej chcialem dolaczyc.

    Smierdzaca sprawa. Omijam z daleka.

  • 67. Data: 2019-09-17 17:10:46
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > I mam podejrzenie ze to ktos kliknal zeby mnie zweryfikowali. Jakis denuncjator
    indywidualny badz z grupy do jakiej chcialem dolaczyc.

    > Smierdzaca sprawa. Omijam z daleka.

    Jak masz lipne konto z lipną nazwą to tak jest - mnie też ktoś sprawdził
    ale poprosili o podanie autentycznego imienia i nazwiska więc zamiast
    janek napisałem jan i cześć:)

    a dowód osobisty? tak samo jak zdjęcie - wybrać jakiś DO z jakiegoś
    wzoru czy coś i podrzucić.

    Są bezczelni ale z drugiej strony większość ludzi z tego hovna
    korzysta... jak chcesz mieć kontakt z niektórymi to jest to jedyna
    metoda...:/

  • 68. Data: 2019-09-17 17:25:00
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 17 Sep 2019 16:51:19 +0200, sirapacz wrote:

    > a paypal czemu?

    Z dnia na dzień po chamsku zamknęli mi konto. Bez ostrzeżenia,
    informacji, dialogu, niczego. Musiałem się namęczyć żeby w ogóle
    zrozumieć o co im chodzi. W końcu się wyjaśniło - wyrzucili mnie bo
    jestem bandyta co prowadzi kryminalną działalność. Po wielu prośbach o
    dalsze wyjaśnienie podali link: http://zboy.sourceforge.net
    Wtedy zrozumiałem, że nic tu po mnie.

    Mateusz

  • 69. Data: 2019-09-17 18:07:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 17 Sep 2019 17:10:46 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    >jak chcesz mieć kontakt z niektórymi to jest to jedyna
    > metoda...:/

    Że co? Ma konto na FB a nie adresu email ani telefonu? Wątpię.

    --
    Marek

  • 70. Data: 2019-09-17 19:02:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Da się - tzn. dawało (jak jest teraz to nie wiem), bo konto
    > założyłem bez zdjęcia. Dopiero po jakimś czasie, kilka m-cy,
    > przy logowaniu pojawił się komunikat "dostęp zablokowany,
    > aby odblokować proszę o wyraźne zdjęcie twarzy".

    Po co im zdjęcia twarzy? Jakąś książkę robią?

    --
    Jarek