  • Data: 2011-11-26 20:48:11
    Temat: Re: Slask --> WAW piatek + parking Torwar
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skad takie roznice w obie strony ? Te dwa wahadelka, korki w Warszawie, czy
    > predkosc na dk8 ?

    Do Waw - przez wahadlo DK 78 (nie wiem czy jakbym lecial A4 - DK 86, DK 1 to
    byloby szybciej), korek na zwezce przed Piotrkowem, wolna jazda i swiatla na
    zwezkach na DK8. Wawa byla lux, jak pisalem wczesniej (poza dziurawymi
    drogami po wsiach).

    Z powrotem w nocy - luzik na calosci, nigdzie nie stalem, a na Slasku
    lecialem DK 1, DK 86 A4, przez aglomeracje lecialem 140-150 km/h ciagiem
    praktycznie (od Bedzina sie czujesz jak w domu :) Stad roznica.

    > Z miastami czy bez ? 50 w trasie, tragedia, zima czy co ? :-)

    Namieszalem - srednia do Waw - 50 km/h z korkami z calej trasy 330 km
    Srednia z powrotem - 86 km/h

    PS - yanosik.pl rzadzi :)

    Radarro i stare ale jare e36 :)